Sam.p
New Member
Hallo, ik heb een probleem met mijn sym allo. Ik rijd al 2 a 3 jaar op de scooter en heb nooit problemen ervaren. Ongeveer 2 maanden geleden begon de scooter wat slecht te rijden. Scooter naar de scooterboer gebracht en bleek dat de kleppen gesteld moesten worden. Na het kleppen stellen deed de scooter het weer goed tot ongeveer een week daarna. Toen begon de scooter met na korte stukjes rijden uit te vallen. Scooter zakte langzaam in toeren tot stilstand. Scooter wilde ook niet stationair lopen en ik was meestal rond de 10 minuten bezig met de scooter aan de praat krijgen. Scooterboer mij verteld dat het de afstelling van mijn carburateur was. Nou ik wat zitten spelen met wat verschillende sproeiers en uiteindelijk bleek spruitstuk lek te zijn en dus valse lucht. Spruitstuk vervangen door een fatsoenlijk origineel spruitstuk en opnieuw geprobeerd om de scooter rijdend te krijgen. Scooter had weer erg veel moeite met starten en liep nogsteeds niet stationair. Carburateur krijgt benzine, bougie vonkt goed, geen valse lucht. Ik ben eigenlijk ten einde raad en weet niet wat er nog te controleren valt. Iemand enig idee?