Suzuki Katana AY50 Start niet meer! SPOED!!

jef_music

Well-Known Member
Hallo, ik heb een Suzuki Katana AY50.

De scooter reed altijd in perfecte staat tot ongeveer 5 maand lang, later die maand viel hij uit en wou niet meer starten, niet meer elektrisch en ook niet kickstart. ik heb gekeken of bougie vonkt, die doet het nog is schoongemaakt uitlaat zit goed vast geen benzinelek etc, wat kan het zijn. luchtfilter is ook niks mee. en toen hij nog wel reed reed hij altijd 55/60, op een dag starte ik hem en sindsdien loopt hij 45/50, wat ik niet zo prettig vind. owieowie kan me helpen, alvast dankjewel!

Jef, Groningen.
 
Advertisement - register to remove this

start niet:(

hey jef ik heb het zelfde probleem en ik weet ook niet wat het is kan iemand ons helpen.
Hij zuigt nog gewoon.
Hij heeft compressie (gemeten emt compressie meter).
Hij vonkt.
maar het lijkt of dat hij geen benzine krijgt in de cilinder.:eek::?
iemand een idee wat het is?.
alvast bedankt.
Groeten Guido.
 
hey jef ik heb het zelfde probleem en ik weet ook niet wat het is kan iemand ons helpen.
Hij zuigt nog gewoon.
Hij heeft compressie (gemeten emt compressie meter).
Hij vonkt.
maar het lijkt of dat hij geen benzine krijgt in de cilinder.:eek::?
iemand een idee wat het is?.
alvast bedankt.
Groeten Guido.

Komt de benzine wel in je carb dan>?
 
Hallo, ik heb een Suzuki Katana AY50.

De scooter reed altijd in perfecte staat tot ongeveer 5 maand lang, later die maand viel hij uit en wou niet meer starten, niet meer elektrisch en ook niet kickstart. ik heb gekeken of bougie vonkt, die doet het nog is schoongemaakt uitlaat zit goed vast geen benzinelek etc, wat kan het zijn. luchtfilter is ook niks mee. en toen hij nog wel reed reed hij altijd 55/60, op een dag starte ik hem en sindsdien loopt hij 45/50, wat ik niet zo prettig vind. owieowie kan me helpen, alvast dankjewel!

Jef, Groningen.

Heb je wel compressie?.. Heb je vlak voordat hij niet meer startte iets veranderd oid?
 
Back
Top