Styling tips

Status
Not open for further replies.

G-Ilera

Well-Known Member
:Dhallooo mensuuuh..

Ik WIl graag een aantal tips voor je scooter om hem mooi te maken zonder dat je er dingen voor hoeft te kopen..:p

ik weet niet of er tips voor zijn..
en of ik weer gezeur krijg van is je eigen smaak.

maar ik ben wel benieuwd om iets te maken zonder veel dingen te kopen..

Want meeste mensen hebben al best veel spullen thuis liggen

BVD
 
Advertisement - register to remove this

:pen iets makkelijkere dingen ,,,want wil zometeen wat gaan doen aan me scooter...en plamuur verziek ik tog weer:p
 
Ja kijk maar gewoon eens goed op het forum rond, zijn zat dingen die kunt veranderen :rolleyes: Over het algemeen kost het gewoon geld. Dus eigenlijk zeer nutteloze vraag.
 
Eigelijk geen nutteloze vraag,,,want het is ZONDAG en geen winkel is open...

EN omdat ik nu tog niks te doen heb wil ik tips van andere members en er zijn er gelukkig een aantal die wel iets normaal kunnen melden..

DANK julie(alvast)
 
G-Ilera said:
Eigelijk geen nutteloze vraag,,,want het is ZONDAG en geen winkel is open...

EN omdat ik nu tog niks te doen heb wil ik tips van andere members en er zijn er gelukkig een aantal die wel iets normaal kunnen melden..

DANK julie(alvast)


Als je niks in huis hebt (ook geen schuurpapier ect.) kan je dus eigenlijk niks. Tenzij je heel erg inovatief bent.

Ik zou lekker naar de winkel gaan en schuurpapier kopen, en dan je carterkap gaan schuren, en dan polijst shit kopen en gaan polijsten.
 
G-Ilera said:
:pen iets makkelijkere dingen ,,,want wil zometeen wat gaan doen aan me scooter...en plamuur verziek ik tog weer:p

Wat een zelfvertrouwen,

Beter verzin je wat leuks/origineels zelf..(i)
 
ik ben laast ook voor het eerst met plamuur begonnen d8 ook dat ik het verziekte maar het word wel mooi:) gewoon proberen..
 
Kijk even een beetje rond op het forum en inderdaad met name het optische gedeelte. Daar vind je styling tips genoeg;)

Kijk ook eens bij projecten om wat ideeen op te doen:)

S6!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top