This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stunt Team in Duitse HipHop videoclip

hoe lang is dat even wachten dan want ben wel heel benieuwd hoe ze het scooterwereldje in de clip hebben gezet...

hoe moet ik dat weten??????
NOGMAALS: de video is opgezonden, het is wachten tot ie hier aankomt

funk-master anders download je ff fumancar @ kazaa?!

ik zal m vanavond voor t eerst zien op viva @ mixery raw deluxe!

soms heeft t voordelen om in duitsland te woonen

kan je het niet op video zetten en digitaal fixen?

want vanavond was er soort interview ofzo bij geloof ik

k zal t opnemen en kijken wat t is , als t ook t interview is stuur ik t wel richting waddinxveen

lijp het is een interview, ik zit het nu te kijken en ik neem het op. Maar ik heb niet alles, ik kom net inzappen

HIJ IS VET!!!!! Inne, je komt ook een paar keer in beeld! Met een burn! gruwelijk en ik heb 'm op tape

omg

ik vind m nix! interview is beetje dom lullen , niet een keer word st.net ofzo genoemd.

de clip is opzich wel leuk . text van t liedje beetje dom

heb wel alles op tape en die gaat zo snel mogelijk de post op

zou je mss. nog je adres willen vermelden?! ik ben t vergeten

het was ook niet de bedoeling dat de site vermeld werd

Originally posted by StreetMaster
HIJ IS VET!!!!! Inne, je komt ook een paar keer in beeld! Met een burn! gruwelijk en ik heb 'm op tape

8P
met ICE ofzo dan

is de rest van de videoclip dan wel een beetje ok?

Hehe Tim , nice to see you here. I think we´re going to meet us in some weeks...

I didn´t see the Video on VIVA today. There should be a special about Fumnachu. Perhaps it will come again tomorrow. The show is called "VIVa Mixery Special" with Fuman Special.

Ps.: Thats the cover of the CD
http://www.royalbunker.de/presse/img/fumancar_start.jpg

@ Inne:
I want to thank you and all others perosns like Freddy and so on for the two days last week. It was very great in Jubbega and in Waddinxveen. I hope you´ll get the video-cassette in the following days. I´m also interested in the movie clip.

Have a nice day

Ciao Carsten

Cya Sprengmeista

Last edited:
right carsten , visit us

about mixery raw deluxe , yesterday there was no fumanschu special , only spax was there. and then in a sepperate report it was all about the clip and the interview . after that there was again spax

de clip verder was wel ok . en je was er een paar keer met de ice te zien . dik burnend 8) })

Hmnz, ik TV kaartjuh maar heb niet echt duitse zenders die zulke muziek laten zien, heb weer net die zenders met duitse volksmuziek en kuttv-series :'(

en het gedeelte met Glenn (Booster/ICE) ook beetje 'spectaculair'?