Stunt Sprinter T7

Gaaf ding, maar als je maar op een krappe 18 pk uitkomt met een Standaard speed, zou ik nog maar even goed doortesten. Want daar kan je zeker wel een pktje of 20/21 uithalen.

Succes verder!;)
Ik weet idd dat ik er meer kan uithalen, alleen weet ik op dit moment niet meteen hoe :)
 
Op speed is naar mijn mening geen betere pijp als de c21, dus is zeker aan te raden. Maar ieder zo zn mening natuurlijk
 
idd die c21 er eens onder gooien. Je hebt nog een week, dus tijd zat om die c21 eens grondig te testen.

Veder is het wel een mooie slider. Onderdelen zijn netjes gefreest.
 
Zo handig hoor een eigen testbank, scooter ziet er goed uit.
Met zon gewicht maar klasse eigenlijk niet echt uit.

Dus of je nou special of 70 rijd winnen doe je toch niet.
Niet lullig bedoelt maar zo is het, verder wel echt mooi ding lekker blijven doen wat je moet doen. en dat is veeel pk's halen want een eigen testbank vind ik dat je wel een dik vermogen moet hebben hoor:p
 
érg mooi ding!!
goed om te zien er nog steeds projecten worden gestart die ook mooi gemaakt worden,
in plaats van alleen maar licht en snel :D

het blok zit zo te zien alleen aan de buitenkanten van de bovenste ophanging vast?
dit zou ik zeker nog aanpassen en de beide kanten van de ophangpunten te gebruiken

grtz Ken
 
ah hier is dus die slider gebleven van theblackpearl.. want die was toch verkocht?
vet ding hoor!
en je blokje ziet er echt super netjes uit, echt nice gepolijst!
succes met de SBO
 
Nette Stunt!!
Nog veel testplezier mee de uitlaatjes enzo da je nu rijker bent e :p
Mss dit weekend om mijn volgend projectje gaan se ;)
Keep up the good work!!
Kheb er voor dit weekend terug de C21 opgezet, maar echt weinig verschil in Pk's, de curve loopt ook zo vlot ni met die C21.. Maar kga hem voorlopig laten staan, de brommer zelf is toch al onderweg naar Nederland :) En ik vertrek zaterdag ook richting Etten-Leur :)
 
Kheb er voor dit weekend terug de C21 opgezet, maar echt weinig verschil in Pk's, de curve loopt ook zo vlot ni met die C21.. Maar kga hem voorlopig laten staan, de brommer zelf is toch al onderweg naar Nederland :) En ik vertrek zaterdag ook richting Etten-Leur :)


Hehe :p De uwe of mijne :+ Laat me maar wat weten hoe het geweest is daar ;)
Ben benieuwd wat de stunt nu al presteerd :)
Spreek je wel nog op msn of hier op forum 8P
 
ah hier is dus die slider gebleven van theblackpearl.. want die was toch verkocht?
vet ding hoor!
en je blokje ziet er echt super netjes uit, echt nice gepolijst!
succes met de SBO


Jaja wat zij met de stunt hebben gedaan echt chapeau voor hun!!
Hoe ze dat veersysteem hebbe aangepakt ook prachtwerk vind ik :D
Hoop ze binnekort zelf nog is in het echt te zien :p
 
Back
Top