Stunt Sprinter T7

Kenny Liebert

KGL Racing Team
Mijn naam is Kenny Liebert en dit jaar zal ik voor de eerste keer deelnemen aan de SBO Sprints (Scooterspecial Klasse). Ik ben 18 jaar oud en ben dus al een 2 a 3 jaar in de ban van scooters en dergelijke. Maar dit jaar wou ik een stapje verder gaan, vandaar men inschrijving.

Dit is mijn projectje waarmee ik dit jaar voor het eerst zal deelnemen in de Scooterspecial Klasse:
Naam: Liebert Kenny (Startnummer 4)
Setup:
MHR Speed T7
MHR Overrange
MHR Team Uitlaat
MHR Spruitstuk
MHR Krukas
MHR Ontsteking
V-Force 3
Kiesler Wig
Keihin 28mm

IMG_0365.JPG


IMG_0366.JPG


IMG_0323.JPG


IMG_0330.JPG


IMG_0331.JPG


IMG_0343.JPG


IMG_0345.JPG


IMG_0352.JPG


IMG_0369.JPG


IMG_0380.JPG


IMG_0386.JPG


IMG_0396.JPG


IMG_0398.JPG


Ombouwen, verlengen van het frame:

IMG_0353.JPG


IMG_0355.JPG


IMG_0357.JPG


IMG_0358.JPG


IMG_0359.JPG


IMG_0364.JPG


DSC05882.JPG


DSC05881.JPG


DSC05880.JPG


DSC05879.JPG


DSC05878.JPG


DSC05877.JPG


DSC05876.JPG


DSC05875.JPG


DSC05874.JPG


DSC04673.JPG



En nog een fototje van onze aanhangwagen :p

DSC05873.JPG


Kleine Wijziging gedaan aan de brommer: namelijk nieuw stuurtje, handvatjes en snelgas :)

30672_1357525269742_1579821653_851382_7670596_n.jpg


30672_1357524229716_1579821653_851381_7940872_n.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ziet er echt goed uit.
mooie kleurtjes ook je kappen ;)
maar wat heb je met je uitlaat gedaan ? :p dat vind ik wel wat minder.
maar voor rest echt super :)
 
ziet er echt goed uit.
mooie kleurtjes ook je kappen ;)
maar wat heb je met je uitlaat gedaan ? :p dat vind ik wel wat minder.
maar voor rest echt super :)
Wel de demper van deze uitlaat was op die plaats enorm hard gekrast (vorige eigenaar die er niet echt zo voorzichtig mee geweest is) Dus heb ik op die plaats de verf eraf gezandstraald, ziet er in elk geval beter uit als toen met die krassen :)
 
Ga je hem ook eens banken?
Btw hier heb je een filmpje van men testbank :)
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=RFEMZmGGiy4"]YouTube- Rodage van mijn nieuwe Speed T7 cillinder[/ame]
Hier was ik men T7 nog aan het inrijden, op zich niets spectaculair om te zien hoor :)
 
Mooi ding!
Nu nog vermogen opkrikken en misschien standaard frame pakken en in 70B rijden?

Succes ermee en tot 18e!
 
Mooi ding!
Nu nog vermogen opkrikken en misschien standaard frame pakken en in 70B rijden?

Succes ermee en tot 18e!
Goh man, er is zoveel werk in dat frame gegaan dat ik het wel wil gebruiken hoor :p

En wat betreft het vermogen, als ik weet wat beter kan doe ik het zoizo wel, maar voor het moment weet ik nog niet meteen wat te doen... Zoals hij nu staat zal ik de eerste keer wel deelnemen :)
 
Moet geen standaard frame zijn, als de wiel afstand maar het zelfde is als een standaard stunt/slider.
Stunt heeft wel een heel korte wiel afstand, daarom dat ik met een stunt niet anders kan als het frame verlengen hé :)
En ik zeg het nog eens: het eerste seizoen is vooral een leerperiode voor mij :)
 
thuis een bedrijf of gewoon geld genoeg?:p
Een aanhanger, testbank zag al een freesmachine etc.

De stunt/slider ziet er super netjes uit!
Om meer pk's te krijgen kun je natuurlijk de boel laten tunen en wat uitlaatjes gaan testen. zal in iedergeval al erg veel schillen!

succes ermee en zie je de 18e wel:)
 
thuis een bedrijf of gewoon geld genoeg?:p
Een aanhanger, testbank zag al een freesmachine etc.

De stunt/slider ziet er super netjes uit!
Om meer pk's te krijgen kun je natuurlijk de boel laten tunen en wat uitlaatjes gaan testen. zal in iedergeval al erg veel schillen!

succes ermee en zie je de 18e wel:)
Mijn pa had die toestellen zoals freesmachine al lang staan, die testbank hebben we voor een goeie prijs kunnen overnemen van een zaakje. Ik heb nog een C21 liggen en binnekort een C30 dus kan ik wel proberen!
De blok hebben we zelf getuned, de cilinder zullen we later nog laten tunen :)

En dank je voor de goeie comment!
 
Ja je cilinder en inlaat kun je nog laten of zelf bewerken en vooral ook veel testen:)
wel relax dat je zelf een testbank hebt!

@ henri ik denk dat hij beter nog meer gewichtsbesparing kan gaan doen als hij scooterspecial gaat rijden..
 
Ja je cilinder en inlaat kun je nog laten of zelf bewerken en vooral ook veel testen:)
wel relax dat je zelf een testbank hebt!

@ henri ik denk dat hij beter nog meer gewichtsbesparing kan gaan doen als hij scooterspecial gaat rijden..

Testen heb ik al met hopen gedaan hoor :p Ik zit nu op een dikke 60 runs op de testbank, 30 met men oude en 30 met men nieuwe cillinder.

Grootste winst heb ik gehaald door het overstappen op een Keihin 28mm idpv een Stage 6 28mm
 
Ja je cilinder en inlaat kun je nog laten of zelf bewerken en vooral ook veel testen:)
wel relax dat je zelf een testbank hebt!

@ henri ik denk dat hij beter nog meer gewichtsbesparing kan gaan doen als hij scooterspecial gaat rijden..
Met zon frame/scooter moet je naar het uiterlijk kijken niet naar het gewicht.
 
Gaaf ding, maar als je maar op een krappe 18 pk uitkomt met een Standaard speed, zou ik nog maar even goed doortesten. Want daar kan je zeker wel een pktje of 20/21 uithalen.

Succes verder!;)
 
Back
Top