Is één van de drie geleiders van je gradenplaat die in je vario zit. Even kijken wat de oorzaak is waarom ze kapot zijn, als het alleen slijtage is kun je er gewoon 3 nieuwe inzitten.
moesten er nog redenen zijn die een circlips kunnen doen loskomen of gradenplaatgeleiders doen stuk gaan, laat het hieronder ff weten
zo kan ik dat ook nakijken..
zou best kunnen
heb pas nog een dikke laag v-snaar eruit geblazen...
die was ook pas nieuw maar na 2 weken lag er al een dikke laag poeder in men overbrengingscarter...
mits hij nog maar 2 weken oud is en geïnstalleerd werd door de dealer denk ik niet dat het dat zal zijn...
was ook zeker goed gemonteerd, heb het met de handleiding gecheckt tijdens het dementeren...
Maar idd, op de foto staat 1 geleider, dus zouden er nog 2 hele in je vario moeten zitten. Tevens kan een v-snaar wel wta poeder geven als die nieuw is want dan is hij stug en wordt hij ingereden. Weet natuurlijk niet om hoevele poeder het bij jou ging
over die rollen: heb je niet gewoon van die goedkope troep-rollen? Had ze ook een keer, na een paar weken spatte 1 van de rolletjes zelfs gewoon uiteen.
dat waren rollen die bij de p1 vario zaten van 6.5 gr
die waren wel veel te zwaar, of dit heeft alles kapot gedaan of de bromboer heeft de vario verkeerd in elkaar gezet...
setup=
Mbk booster ng
DR50
P1 vario met nieuwe geleiders en 4.7gr rollen (na inrijden een maatje lichter)
gele druveer malossi
athena snaar
hebo verstelbare koppeling (veertjes weet ik niet)
onbegrendse sito
de rest orgineel...