stukjes uit carters

S

scoottuner

Guest
greetz


ik heb onlangs mijn krukass eruit genomen voor een nieuwe en heb iets gezien
er zijn stukjes uit de rande van de 2 helften deze zijn 3 mm breed en geen volledige gaten !!

nu is mijn vraag

kan dit kwaad zoland er geen vuil en valse lucht naar binnekan ???

carters zen minarelli horizontaal lc ( aerox blok )
 
Advertisement - register to remove this

ja heb ik maar niet van mijn carters man dan krijg je wel een idee van hoe het eruit ziet

maar het probleem is kben pas lid en weet nog niet hoe ik foto's moet toevoegen in deze thread
 
dus als julie dit willen uitleggen hoe ik foto's moet erop zetten op deze thread dan kan ik julie verder helpen kunne julie ongeveer en gedacht krijgen !!

het is gewoon als de je 2 carter helften tege elkaar los zet zie je normaal de scheidingslijn daar zen bij mij nu kleine kotters in meer is het niet
dus als deze geen vuil en valse lucht krijgt kan dit dan kwaad ??
 
als je je foto's ergens hebt geupload kan je de link tussen
zetten
 
ja idd daar zijn de stukken alle ja het zijn maar kleine stukjes waar de carters op elkaar worden gemonteerd ...

maar kan dit kwaad zolang geen vuilof valse lucht binnekrijgt ?
 
idd maar als je ze los opeen zet voor te kijken komt er heel veel licht door maar hier moet natuurlijk nog vloeibare pakking tusse kome..

ik denk dat dit geen kwaad kan

thx voor de reacties
 
Last edited by a moderator:
Als je ze op elkaar zet en er komt licht door is dat dus mooi niet goed :)

Je hebt grote kans dat de vloeibare pakking ertussenuit word geblazen en dan kan je je hele blok weer opnieuw uit elkaar halen en opbouwen!
 
el bandino said:
heb dit ook nog gehad, gewoon naar lasser gaan, maken dat boel waar moet gelast worden zeer zuiver is en dan kleine lasje op leggen en met dremel mooi afwerken,

Pasvlakke met dremel af werken? + uberhoud lassen in de buurt van pasvlakke (Krom trekke.....) :X
 
Back
Top