Sym orbit 1 gy6 gebroken vsnaar, losse stukjes?

Sjoerdo

Active Member
De vsnaar van de scooter van mijn vader heeft de geest gegeven. De vsnaar zelf is duidelijk, maar de nokjes van de vario zijn helaas ook afgebroken, vraag is waar horen die zwarte plastic hoesjes?
 

Attachments

  • 10a9c7d7-663e-4457-b9e1-02684a13e053.jpeg
    10a9c7d7-663e-4457-b9e1-02684a13e053.jpeg
    254 KB · Views: 27
  • 7c09c645-e11f-476c-9809-55ef2d8db449.jpeg
    7c09c645-e11f-476c-9809-55ef2d8db449.jpeg
    251.7 KB · Views: 27
Advertisement - register to remove this

Die hoekjes heten (ramplaat)geleiders
Nee, de nokjes zijn niet afgebroken, maar wel dat ze versleten zijn. Ook is er te zien dat er (te) lang met vierkante rolletjes is gereden

Aangeraden is om sowieso de vario (inclusief de starterkrans, ramplaat en geleiders) te vervagen
[Optioneel]En om het helemaal veilig te doen ook de koppeling
 
Die hoekjes heten (ramplaat)geleiders
Nee, de nokjes zijn niet afgebroken, maar wel dat ze versleten zijn. Ook is er te zien dat er (te) lang met vierkante rolletjes is gereden

Aangeraden is om sowieso de vario (inclusief de starterkrans, ramplaat en geleiders) te vervagen
[Optioneel]En om het helemaal veilig te doen ook de koppeling


Moet je even beter kijken naar de fotos, want zie er toch dat er 2 afgebroken zijn..

Die vario kan de bak in, met de rest van het versleten spul.

Waarom afgebroken? Te lang met versleten vario geleiders gereden..
 
Moet je even beter kijken naar de fotos, want zie er toch dat er 2 afgebroken zijn..

Die vario kan de bak in, met de rest van het versleten spul.

Waarom afgebroken? Te lang met versleten vario geleiders gereden..

Als de variogeleiders helemaal versleten zijn zitten die wangen of hoe je het noemt er niet meer. Ik gebruik m'n telefoon dus ik zie het niet heel goed maar er lijkt nog wat op te zitten waarmee hij over de vario glijd.
 
Back
Top