Streetfighter kap, waar te koop?

Marty.

stunnah bitch
Ik zoek dus zo'n streetfighter kapje waar het voorlicht inzit,
op easyparts.nl staat wel een soortgelijke maar niet precies die..
mijn vraag is dus waar kan je deze kopen? en is deze legaal voor op de weg?

Ter verduidelijking:

StreetMagic.JPG


b.v.d.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Gebruik asjeblieft geen MSN Storage :| Buiten dat t ruk werkt krijgt iedereen nu irritante aanmeld-popups.

Ik heb, omdat je afbeelding het niet doet, geen idee wat je precies bedoeld. Maar scooter-attack heeft wel n voorkapje voor de streetmagic met n opening voor lampen. Erg strak ding als je t mij vraagt;
Article number: L-BCD032
 
Cipher said:
Gebruik asjeblieft geen MSN Storage :| Buiten dat t ruk werkt krijgt iedereen nu irritante aanmeld-popups.

Ik heb, omdat je afbeelding het niet doet, geen idee wat je precies bedoeld. Maar scooter-attack heeft wel n voorkapje voor de streetmagic met n opening voor lampen. Erg strak ding als je t mij vraagt;
Article number: L-BCD032

ow, hadk geen idee van :eek: sorry.. zal ff ander voorbeeldje zoeken

/edit, plaatje van streetmagic zonder de lampen dan
 
Dit is een acerby's kapje. Komt eigenlijk van de enduro's. Dus ff naar een crosszaak in de buurt of op marktplaats kijken. Daar adverteert iemand met deze kapjes voor 20 euro.
En nee, ze zijn niet legaal. Zit een gewoon halogeenpitje in zoals bij inbouwspotjes, Dus je hebt er niet echt veel licht van. Je schijnt net zoveel in de bomen als op de weg.
 
knuckle said:
Dit is een acerby's kapje. Komt eigenlijk van de enduro's. Dus ff naar een crosszaak in de buurt of op marktplaats kijken. Daar adverteert iemand met deze kapjes voor 20 euro.
En nee, ze zijn niet legaal. Zit een gewoon halogeenpitje in zoals bij inbouwspotjes, Dus je hebt er niet echt veel licht van. Je schijnt net zoveel in de bomen als op de weg.

ow, dat laatste is minder :( maargoed bedankt iig :)
 
Cipher said:
Maar scooter-attack heeft wel n voorkapje voor de streetmagic met n opening voor lampen. Erg strak ding als je t mij vraagt;
Article number: L-BCD032

Dit is toch niet alleen voor Streetmagic, Dit is eigenlijk niet eens voor een streetmagic' koplamp. Dit is voor een kaal stuurtje voor bv. voor je teller achter te zetten dat het iets netter afgewerkt is.
 
Streetmagic4 said:
Dit is toch niet alleen voor Streetmagic, Dit is eigenlijk niet eens voor een streetmagic' koplamp. Dit is voor een kaal stuurtje voor bv. voor je teller achter te zetten dat het iets netter afgewerkt is.

Dus alles moet percee voor een streetmagic zijn?:) Origineel zijn en dingen gebruiken die er eigenlijk niet voor bedoelt zijn is juist uber tof:D
 
crazybond700 said:
Dus alles moet percee voor een streetmagic zijn?:) Origineel zijn en dingen gebruiken die er eigenlijk niet voor bedoelt zijn is juist uber tof:D

true, wil zon kapje op tomosje proppen alleen moet het wel legaal licht uitstralen :)
 
Andere unit erin bouwen-:-. Maar zolang die goed licht schijnt maakt het volgens mij niet zo heel veel uit. Bij motoren moet het wel een goedgekeurde lampunit zijn meen ik.
 
Het licht dat hieruit komt is toch wel duidelijk anders dan je std licht. Echt heel erg vel, dus het valt wel op. Ik heb er ook een tijd mee rond gereden, maar ik heb toen toch weer het std kapje erop gezet.
 
Dat het niet goedkeurd is maakt weinig uit. Ik rijd ook met een koplamp die niet toegestaan is en ik ken hier in de buurt nog wel een paar die het doen. Ik heb nog NOOIT gehoord dat iemand een boete daarvoor heeft gehad... Zou ongetijweld wel eens voorkomen, maar meestal, staan ze het gewoon toe. (zijn allang blij dat je licht hebt)
 
crazybond700 said:
Dus alles moet percee voor een streetmagic zijn?:) Origineel zijn en dingen gebruiken die er eigenlijk niet voor bedoelt zijn is juist uber tof:D

Sorry helemaal verkeerd begrepen! ik dacht dat hij bedoelde dat het er voor gemaakt was en niet als eventueel doeleind kon functioneren! Ik vind het idd super vet!!
 
knuckle said:
Dit is een acerby's kapje. Komt eigenlijk van de enduro's. Dus ff naar een crosszaak in de buurt of op marktplaats kijken. Daar adverteert iemand met deze kapjes voor 20 euro.
En nee, ze zijn niet legaal. Zit een gewoon halogeenpitje in zoals bij inbouwspotjes, Dus je hebt er niet echt veel licht van. Je schijnt net zoveel in de bomen als op de weg.
Das nie waar want kameraad van me heeft der ook 1 @ rieju rr en ding heeft echt heel veel licht op de weg hoor;) Ziet der meer mee als met mijn lamp;)
 
MK_GSM said:
Das nie waar want kameraad van me heeft der ook 1 @ rieju rr en ding heeft echt heel veel licht op de weg hoor;) Ziet der meer mee als met mijn lamp;)


Volgens mij zegt dat dan meer over jouw lamp.
 
Neej want daar verblind ik zowat elke tegenligger mee:X Dus die geeft wel genoeg licht af;) Feit blijft gewoon dat de lamp gewoon voor de openbare weg is :)
 
Back
Top