Street magic Vet maken.....

Status
Not open for further replies.
Nee,

helaas passen er geen krukassen van een katana ac (of lc) in een streetmagic.

Nogmaals: een streetmagic heeft een unieke krukas.

Dat is klote, maar helaas echt waar.

Ps: ik heb scootparts al gemaild over de fout die zij op hun site hebben staan.
 
Ja, dat is niet makkelijk (wielen, wielbasis, ophanging, carburateur etc.).
Ik ken echter iemand die daar mee bezig is, al zeker driekwart jaar. En ik zie dat voorlopig ook nog niet klaar komen. Maar als hij het voor elkaar heeft, dan heeft hij wél een MAKKELIJK SNEL TE MAKEN "streetmagic".
 
ik heb dus wel c4 eronder liggen, maar niet van skf... van sgs die maken ook de standaard-lagers voor ducati.

heb ook een volle krukas van top performance''werkt perfect met mn 80 cc<uitgehoned>''

uitlaten passen nooit<behalve die nrx> ook al zeggen ze dattie past?!?!? gewoon zelf een beugeltje fixxen=nie moeilijk.

een street magic heeft ook als 1 van de weinigen scooters een km teller die klopt. dus als jullie scootje<met als voorbeeld een sr www> 70 loopt rij ik 60-55km/u.

een street magic is simpel snel te krijgen door het zuigertje te 'tunen' <xtra spoelpoort> gaattie met gemak ''echte'' 90 met originele vertanding en orig cilinder.''jaja''

trekttie wel langsaam op tot de 30 daarna vliegtie direct tot de 90(teller gaat nie verder)

ook is het blokje niet van morini de onderdelen passen van morini wel.
want op ALLE onderdelen staat het suzuki teken.<van vertanding tot cilinder>

wil je per se een snelle vertanding neem dan ff contact op met suzuki zelf want die hebbe ze ook, en dan kunne de woute je niks maken want t is orig.
 
en aan alle LOSERS die zeggen dat ze een primaire vert van polini hebben LIEGEN.

want dat is een rechte vertanding en die van de suuz is schuin.

DUS dan past die prim vertanding niet he'
dan moet je ook een secundaire vertanding van polini hebben.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top