Street magic Vet maken.....

Status
Not open for further replies.
Originally posted by monobiker2




Past allemaal niet!
Jij denkt dat het dezelfde as is dan van katana, maar dit is NIET zo.

Als je wél zeker weet dat het voor streetmagic is, dan geef maar eens wat bestelnummers, ben nl. ook geinteresseerd.

Er zijn voor zover ik weet geen fatsoenlijke krukassen voor streetmagic, alleen wat imitatie vervangers voor de originele. Daar zitten we dus niet op te wachten.

deze zijn idd voor morini algemeen en het kan dus zijn dat ze niet passen op de streetmagic.
Wat is pcies het verschil tussen normale Morini en die van de treetmagic? (iemand pics van streetmagic krukas?)
 
Originally posted by blacklabel
ik heb trouwens al c4 lagers, en volgens mij ook al een andere krukas weet alleen niet welke (de krukas is rood)

kun je ff de codes van die lagers geven aub en is die krukas volrond?
 
Originally posted by monobiker2




Past allemaal niet!
Jij denkt dat het dezelfde as is dan van katana, maar dit is NIET zo.

Als je wél zeker weet dat het voor streetmagic is, dan geef maar eens wat bestelnummers, ben nl. ook geinteresseerd.

Er zijn voor zover ik weet geen fatsoenlijke krukassen voor streetmagic, alleen wat imitatie vervangers voor de originele. Daar zitten we dus niet op te wachten.


Dat klopt helemaal wat je zegt.

Kijk alleen al maar eens naar dat 6006-lager wat er op zit, dat zit in geen enkele ander scooter.

Ter verduidelijking even een foto van de originele as van een streetmagic hieronder staan:
1031350194-streetas.jpg
 
Originally posted by $aint


kun je ff de codes van die lagers geven aub en is die krukas volrond?



Ik zou de codes niet weten...
En ik heb dus wel de originele krukas.......
Maar is er niemand die een goeie krukas weet die erin past??
 
Er zit een 6006 c3 lager in en ik geloof een 6204 c3 lager.
Het is niet makkelijk om een 6006-lager te krijgen (omdat het alleen in een streetmagic zit) laat staan dat je deze makkelijk in c4 kan krijgen.
 
Dat heeft de dealer voor mij geregeld...
Maar weet er iemand nog een goeie krukas??

Want af en toe lees je nog wel eens: street Magic met race krukas bij verkoop advertenties........
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Giroudo = onderdelenmerk... Frans ofzo...
Giraudo is idd een frans merk,laatst nieuwe krukas serie uitgebracht de "Hi-tech".Ik heb foto van,alleen kan ik niet zelf posten.
 
ik heb laatst gehoord dat er ook een Street magic is met een aprillia blok.
weten mensen hier misschien meer van, welk blok past bijvoorbeeld.......
 
Is een krukas van een streetmagic hetzelfde als die van een katana? Want als ik bij scootparts.nl kijk staat er bij de malossi as:

53-9592 Krukas Malossi MHR

Pen 10mm.
Past op oa: Suzuki Katana, Street Magic.

Dus als ik een Nuova Mazzucchelli krukas voor streetmagic bestel, past die dan ook in mijn katana?
 
Originally posted by monobiker
ik heb nog race krukaslagers liggen van street , nog in verpakking . Mag je zo hebben als je wil .

Ja maar passen die in een suzuki katana ac? dat is mijn vraag.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top