altijd nieuwe kopeperre ringetje sgebruiken!!!sjoerdjez said:Ik heb echt een kut probleem met mn voorrem, ik zit al een tijdje zonder dus word tijd om het te fixxen.
wss is het mn remklauw want hij genoeg druk bij het ontluchten alleen gebeurd er verder helemaal niets met de remklauw zelf.
De remhendel pompje was ook kapot, die heb ik nieuw gekocht.
Iemand die hier ervaring mee heeft gehad? en wat voor klauw erop kan zodra hij echt kapot is.
Streetmagic4 said:ik heb een jiffy standaard maar die is volgens mij niet zo uit de winkel gekomen, daar zit een stukje opgelast want er is geen blijk voor dat profieletje dat er bij scooters is. Maar ik zal wel eens een fototje maken als ik weer eens in de buurt ben.
rallye106 said:nu ben ik in het bezit van een a rijbewijs,
hierbij kwam ik op het idee om mn street als motor rdw te laten keuren..
hier is hij doorheen gekomen en ben dus op dit moment nog de enigste met een street als motor...
voordeel hierbij is dat het opvoeren geen probleem meer is...
je kan lkkr overal op de weg rijden, zelfs de autowegen mogen(als hij harder dan 70km/u gaat)...
nadeel:je moet wel een a rijbewijs hebben....
ben me nu aan t bedenken of ik hem hou of verkoop....
als ik hem hou; wil ik hem wel fatsoendelijk/degelijk hard laten lopen...
duss...
als iemand een aerox 100cc blokje(compleet met ontsteking,achtervelg en remmerij) heeft mag je me wel ff mailen...
Ik heb er nog wel eentje voeg me maar even toe op msn:MHRntt said:Heeft iemand hier toevallig een originele carb over van streetmagic, zo'n keihin carb. Zijn er hier 1 aan het oplappen, maar ze hebben de carb verneukt, maar niemand kan ze leveren tot nu toe
zwaardere drukveer werkt ookBaukZz said:Onlangs heb ik een gilardoni 70cc onder me street gehangen.
Ik gebruik een malossi multivar met 6 grams rollen en een hebo koppeling die ik kan verstellen, blauwe trekveertjes.
Originele carburateur origineel luchtfilter, uiteraard vergrootte inlaat.
verder is alles origineel.
Voorheen had ik een malossi vertanding (primair).
Daarmee trok hij redelijk goed, en haalde 80 a 85.
Het probleem was dat door het korte berijk de vertanding ontzettend ging trillen.
Daarom heb ik de malossi vertanding weer omgewisseld met de originele primaire, en de secundaire vertanding door een polini.
Het probleem nu is dat ik te weinig vermogen heb (denk ik) om hem harder te laten rijden.
Iemand tips?
ThundeRRacing said:zwaardere drukveer werkt ook
de zwarte van hebo dede wij meestal in combinatie met die polini overbrenging.
maar we hadden wel hoge toere uitlaat