street magic topic

berry

insane
aangezien er maar een klein aantal van deze lijpe stuntmachinetjes rondrijden d8 ik...laat er een topic voor maken...

kan iedereen ff zijn bevindingen met een street delen met andere rijders...
wat wel handig is omdat er gewoon zo weinig voor/over te vinden is...

mijne + aanpassingen kun je in mn sign zien...maar ik wil die van andere zien!!!kweet kan ook@scootbase, maar daar krijg ik geen extra info over onderdelen die met een aanpassing op de street te zetten zijn)

mijn 1ste vraag is:
als ik dus een subframe aanpas en een mina blok eronder leg...blijft het voor en achterwiel dan in 1 lijn??? wat wel belangrijk is voor een goed weggedrag



alvast bedankt....
 
Advertisement - register to remove this

Bedoel je deze?
http://img75.exs.cx/img75/5179/IMG_1405.jpg
Die is niet volrond.

Wat bedoel je verder hiermee:
De malossi mhr 50cc die getuned wordt op mn sprintblok..khad in die tp krukas een langere drijfstang geperst maar kvind de team te zenuwachtig (is zowiezo eigenlijk voor mina) gelukkig had ik nog een krukasje van tp bij t andere blok gekregen.

Waarom wordt ie zenuwachtiger van een langere drijfstang:?
Waarom is die cilinder eigenlijk voor mina?
 
mmmm...nou ben ik ook aan t zoeken naar picjes ervan...waren iig kunstof stukken die erop werden gezet nadat de langere drijstang op t bigend gezet was....

team was te zenuw8ig met die korte vertandingen...vond ik nie fijn rijden en veels te veel gekloot om t juiste mengsel te vinden op de 21er..

waarom die cil voor mina is???
ja die was nie voor suzuki he...dus dan moet je tog wa....
tapeindes bij jan boss laten verzetten en carter daar aan laten passen..top zaakje veel ''speciaal'' werk daar laten doen...

evanals onderdelen laten maken voor motors die niet meer gebouwd worden...
 
Als je pics hebt zou het prettig zijn, nu klinkt het naar een onzin-verhaal
(ik en vele anderen hebben geleerd dingen pas te geloven als ik ze ook daadwerkelijk zie:))

Verder is er voor de streetmagic een hele mooie malossi uitlaat (tipje:))

Weet je hoe die die tapeinden heeft verzet?
Gelast/opgevuld?

Soort van cross-shop zeker?
 
ja kweet...maar toendertijd is de harde schijf gechrashed...

tapeindes zijn opgevul en toen nieuwe in gedraaid...
zie je haast niks meer van echt een top werkje...jan boss doet indd veel met crossers
 
Weet je toevallig waarmee ie die tapeindes dichtgestopt heeft?
Misschien heeft ie 1 of ander wondermiddel ;)

Normaal gesproken is devcon of soortgelijk materiaal namelijk iets te zwak om schoefdraad in te tappen en het stevig te laten zijn...
 
na de rem komt gewoon de velg erop....
daarna komen wel 2 ringen 1 dikke en 1 dunne waarna de wielbout erop kan....
maar het lijkt me sterk dat als je deze vergeet je wiel aan loopt...

edit motofiche:
SUE441-1.gif


moet dus nr12 tussen
 
Last edited:
hey
LEUK DAT ER EEN STREETMAGIC TOPIC EINDELIJK IS !!!
Ik heb er ook een mooie en ik vind het jammer dat er zo weinig over streetmagic te vinden valt dus daarom is dit goed .
Ik had een vraagje :ik wil een ixil twinner voor mijn streetmagic kopen .Hij komt vanonder een minarelli horizontaal en ik heb nog een standaard blok .
Ik zou dit eventueel wel kunnen lassen als het niet past maar wordt dat moeilijk ?
 
dit wordt moeilijk omdat de mina ''schuin'' zit en omdat je uitlaatbocht een bepaalde draai heeft is het moeilijk om het af te dichten...

en t is een punt waar natuurlijk veel druk op komt te staan, dus of dit goed is???

beter koop je eentje voor morini(sr2000 enz) of pia(volgens mij is er geen ixil twinner voor pia??)

hier nog een goede link: http://www.street-magic.de/index.html
 
Last edited:
berry said:
dit wordt moeilijk omdat de mina ''schuin'' zit en omdat je uitlaatbocht een bepaalde draai heeft is het moeilijk om het af te dichten...

en t is een punt waar natuurlijk veel druk op komt te staan, dus of dit goed is???

beter koop je eentje voor morini(sr2000 enz) of pia(volgens mij is er geen ixil twinner voor pia??)

hier nog een goede link: http://www.street-magic.de/index.html

er bestaat cker weten een ixil twinner voor pia :)
 
$aint said:
Weet je toevallig waarmee ie die tapeindes dichtgestopt heeft?
Misschien heeft ie 1 of ander wondermiddel ;)

Normaal gesproken is devcon of soortgelijk materiaal namelijk iets te zwak om schoefdraad in te tappen en het stevig te laten zijn...

en?
 
vloeibaar staal....
maar is daarna gepoedercoat in t blauw...dus daar zie je niks meer van....


kheb een mailtje gekregen van mijn leverancier over die cdi'tjes...
kweet dus binnekort de prijs en wanneer ze leverbaar zijn...

aangezien deze dingen zo schaars zijn misschien maar een handeltje voor beginnen....eerst kijken wat ze nu kosten, kan dan misschien op afspraak meer van deze dingen leveren(als er intresse voor is)

en aangezien een street IN de cdi is begrensd op 9500 toeren (volgens mijn mvt teller,geen koso sjit dus) is dit dingetje wel een gottahave voor als je de street echt snel wilt maken..
 
Back
Top