street magic topic

berry

insane
aangezien er maar een klein aantal van deze lijpe stuntmachinetjes rondrijden d8 ik...laat er een topic voor maken...

kan iedereen ff zijn bevindingen met een street delen met andere rijders...
wat wel handig is omdat er gewoon zo weinig voor/over te vinden is...

mijne + aanpassingen kun je in mn sign zien...maar ik wil die van andere zien!!!kweet kan ook@scootbase, maar daar krijg ik geen extra info over onderdelen die met een aanpassing op de street te zetten zijn)

mijn 1ste vraag is:
als ik dus een subframe aanpas en een mina blok eronder leg...blijft het voor en achterwiel dan in 1 lijn??? wat wel belangrijk is voor een goed weggedrag



alvast bedankt....
 
Advertisement - register to remove this

hey,
ik heb een streetje met een polini funky uitlaat zonder prop en de street heeft ook geen vario meer, toch rijdt die nog maar 58:S
weet iemand waar dit aan ligt? ook trekt die snel op maar bij de 30 ff langzaam en daarna weer snel tot de 58? kan iemand me misschien over beide helpe
thx lataer
 
streetmagic heeft een inductieve onsteking . dat wil zeggen dat je een batterij nodig hebt om hem te doen starten . ik denk dat je batterij leeg is .
ik heb net het zelfde probleem gehad . nieuwe baterij derin en het vonkte weer...


onzin.... mijn streetje is standaard en start zonder accu....
hij heeft ze plus gewoon niet aangesloten (aangezien je bobine op je blok zit i.p.v je frame....
 
Back
Top