stotteren

Status
Not open for further replies.

Niwde

tuning is not a crime
help!!

dag mensen,

ik heb onlangs een nieuwe krukas ( doppler pen 10 ) + lagers ( skf c4 ) gemonteerd op mijn yamaha neos ( minarelli hor AC ). nu alles in mekaar zit ik met een probleem. de scoot loopt maar hij stottert onmeunig. kheb zoon beetje alles samen met een vriend geprobeerd maar weet et echt nie meer. we d88 eerst aan de massa. alles goed geschuurd voor goed contact ed maar geen resultaat. khad nog ontsteking liggen dus tjah misschien ligt et daar wel aan. net gemonteerd en hij liep eventjes stukken beter. maar de massa was niet aangesloten?? na dat hebben we de massa aangesloten en pruttel de pruttel daar ging ie weer najah toen maar de massa der weer afgehaald maarjah toen was het net zo bagger?? we hebben ook een ander draad gepobeerd van het carter naar et frame maar ook zonder resultaat?? iemand enig idee waar het nog aan zou kunnen liggen wat ik over het hoofd heb gezien?

men setup is:

dr 70cc
dellorto 21mm carb ( sproeier 92 )
mallossi powerfilter
doppler pen 10 krukas
c4 lagers
gianelli nrx
malossi multivar vario


alvast bedankt

groetn edwin
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

al x nieuwe bougie geprobeerd? of de electrode afstand miss iets kleiner maken. en stottert is bijna altijd te grote sproeier. probeer is een x een kleinere
 
jah kheb al 2 nieuwe bogies geprobeerd en das et ook nie, ook al nieuwe bogiedop. kzal sproeier wel em proberen maar kdenk nie dat dat het is want zo klinkt het niet. kheb dit al eens eerder gehad en toen wast de massa. maar kweet nu cker dat et de massa niet is want ik heb alles al geprobeerd. kweet et echt nie
 
squish

Yo edwin, wat ik me ook eens zat te bedenken is of het niet met je cilinder te maken heeft. Hij heeft een dr70cc met een meteor zuiger erin, maar wat ik zag is dat de zuiger in het bovenste dode punt (bdp) een ruimte van cker 1 a 2mm over heeft, dus dat de zuiger die afstand onder de rand van de bovenkant van de cilinder blijft in bdp. Kan het misschien hieraan liggen? Want toen de oude zuiger erinzat deed ie het ook behoorlijk ral, maar hij reed nog net. Iemand suggesties?

Groeten Matthew
 
kheb grotere sproeier gehaald en tis heel iets beter maar daar ligt het gwoon nie aan. dat hoor je gewoon. kword der beetje knikker gek van!! heeft niemand enig ideee??????
 
dag mensen probleem verholpen. de grondplaat van de ontsteking trilde omdat de bouten iets te lang waren. iig bedankt voor de reply's en deze topic kan dicht
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top