stopt ermee bij wheelie of dergelijks?

Mini-g

YEAHH
ik kan met me setup bijna een wheelie (moet wel aan me stuur trekken), maargoed zodra ik dus aan me stuur trek en gas geef, komt me voorwiel best wel van de grond af, maar na ong 15cm van de grond af stopt me gas ermee? zelfde als ik te hard over een drempel/hobbel ga, stopt ie er ook mee.. ik heb me luchtfilter gecheckt en die zit gewoon goed vast etc..

italkit 50cc, tecnigas next, RMS verstelbaar, 12mm carb, 3,7gram rollen, sproeier 80, blauwe trekveertjes op zn straxt, standaard drukveer..
 
Advertisement - register to remove this

aan de buitenkant vd carb. zie je een stukkie ijser naar buiten steken das dat borgje, t beste kan je de carb. uit elkaar halen en zorgen dat die weer netje in de geul komt waar die hoort,of hij moet helemaal weg zijn.
Maar ik weer niet zeker of dat het wel is, want het kunnen meerdere dingen zijn.
 
mja goed ik heb al een massa kabel aangesloten en goed vastgezet dus dat zal ut niet zijn.. zit om een schroef 3x en die zit in me carter.. kan het best zijn maak voor de gein nog wel een kabeltje.. oh en ik kan me carburateur niet eraf halen.. gewoon niet genoeg kennis
 
Maakt geen drol uit zodat ie niet gaat lekken, heb precies hetzelfde probleem, heb me vacuum en benzineslangetjes enzo vervangen en deed het weer perfect... Ik weet niet of Nys hier op het forum zit maar ook hij heeft dit probleem gehad en niemand wist oplossing, maar achteraf wast gewoon vacuum of benzineslang... Nog steeds snap ik hoe het nou kwam maar het hielp wel... :)
 
Bij mij begon de ellende toen ik met de draden erop aan het zetten was en toen ik net die 17,5 had :) Iedereen vind het een ongeloofwaardig verhaal, zo klinkt het ook, maar bij mij hielp het en ook bij Nys.. (en nog steeds weet ik niet of het hier of op sf.nl was... :?)
 
Back
Top