Stoplichtsprintjes - You vs ... #2

Status
Not open for further replies.
Ik kwam gisteravond rond kwart voor 12 thuis, werd ik uitgedaagd door een vrouw in een fiesta sport :D


Ik stond laatst naast een 70+er in een starlet. Ik trek gewoon rustig op, begint hij weg te trekken met piepende banden! 8P
 
Mijn moeder trapt ook vaak volgas weg als er een sjonnie naast haar staat :D
Met een 2.0 FSI Passat, niet bijzonder snel. maar sjonnies vaak ook niet :+
 
Maar ik stond een stoplicht ervoor al naast dr, dus ik trek redelijk op en we zaten op een 50 weg wat eigenlijk een 80 weg is en ik reed 110 oid, sta ik het stoplicht erna op de rechterbaan te wachten en komt ze naast me staan :X
Dus ik heb zoiets, wtf wil je nou aangezien ik de enige voor het stoplicht was en ze makkelijk achter me kon staan aangezien ze kon weten dat ik geen slakkentempo rij.
Dus zij vol wegknallen en ik had zoiets van heus laat ik me vlammen door een wijf dus toen even de achterkant van de Saxo laten zien :P
 
Reed ook laatst in de lexus door Amsterdam, stond er een turkse kill in een neppe M5 (alluzzz M behalve de moter, je kent het wel) me dus bij 3 stoplichten achter elkaar uit te dagen, aankijken en dan gas geven en naar het stoplicht wijzen enzo, 2de keer erop ingegaan en ff vol gas weg, hij was nergens uiteraard, komt ie bij het 3de stoplicht weer stoer doen :D


Wat voor hok rij je dan?
 
Ik had laatst wat moois:

reed door het centrum richting huis, komt er een honda crxje beetje kleven. Normaal hap ik niet zo (2.0 8v 10secs naar 100:+), maar nu wel ff knallen. Stukjes tussen drempels voluit. Daarna kom je op een klinkerweg en had geregend, dus ff gas in en op tijd weer remmen voor de rotonde. CRX achter me besloot nog ff extra gas te geven8P en knalde VOL de rotonde op, over de ophoging de planten in :D. Die kop van die gozer zal ik nooit meer vergeten:D
 
120 over een klinkerweg : 240 euro
Vol in de rem voor een rotonde : 0 euro
Het gezicht van een honda Sjon die vol over de rotonde de bosjes invliegt : Onbetaalbaar

Voor de rest Eurocard Mastercard.
 
Ik werd eergister dus hard geowned door een 60+'er. Reed eerst over een dijk waar je 50 mocht. Kwam wat hard aanrijden, en beetje onbewust dicht op hem te zitten. Dus opa ging 40 rijden. Komen we bij eerste dubbele rotonde richting provinciale weg (De Bossen, Oud Beijerland). En opa neemt de buitenbocht. Ik neem binnenbocht en zit er halverwege naast, maar hij gaat vol op het gas en pwned mij dik. Overigens reed hij in een nieuwe mazda 6 met dubbele uitlaten, dus wel snel ding. Hij gaat op provinciale weg expres 60/65 rijden. Tot we na paar km bij volgende rotonde komen. Opa neemt nu binnenkant en ik ga via buitenkant. Ik zit er weer naast (echt volop trappen :D) en weer owned hij me dik. En daarna weer 60 rijden. Ik ging echt kapot van binnen.
 
Zal wel zo`n Mazda 6 MPS zijn geweest :P ....maatje en ik werden laatst ook compleet zoek gereden door een Mazda 3 MPS :P
 
6 MPS is er alleen nog van het vorige model. Huidige zal een GT-M geweest zijn, misschien een 2.5 maar die heeft 'maar' 170pk, niet zo spannend dus. Een 2.0 DITD heeft 140pk, is ook in GT-M uitvoering leverbaar.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top