Stoplichtsprintjes - You vs ... #2

Status
Not open for further replies.
Gister een supervette corvette Z06 gespot. Hij was zwart met zilvere striping erop (niet dubbele net als vider, maar meer net als die GT3 hierboven) en de velgen waren ook zwart. Remklauwen in het rood, DAMN :~ Ook echt laag die auto
 
Vanmiddag haalde ik met een vriend een "optocht" van auto's in. Ongveer 8 auto's waren het, de laatste 2 ervan waren al een SL amg en jap. Iig wij die al inhalen, rijdt er halverwege een diablo sv en een nieuwe m3 coupe. Vriend die voor me rijd belt mij op met de vraag "Of we er tussen gaan rijden" Dat vond ik natuurlijk niet zo een probleem.:+ Echter waren zij daar niet zo blij mee, en allemaal volgas om ons heen knallen ze weg. Maar met de maserati en de mustang waar die vriend van mij in reed. Wij gingen er wel achteraan maar met 200+ vind ik het wel mooi geweest:P


Dat geluid van die diablo die ze gas vol open gooit, niet normaal:W
 
Bij mij lokken ze het nooit uit..



Gister stond ik naast een boxter... die probeerde het ook niet eens.



Niet dat ik zo'n snelle auto heb, maar hij lijkt wel snel :P
 
Net een sprintje tegen een vrij nieuwe bmw (kon niet zien welke, was redelijk donker :P)
Kwam bij capelle de snelweg af en kwam daar op die grote rotonde. Stond achter hem bij het stoplicht (ik dacht die gaat toch niks bijzonders doen) gaat die redelijk hard weg.. dus ik er achteraan de rotonde over (ging hard :D) en daarna kwam er een bocht de normale weg op ongeveer 90 graden maar dan wat uitgestrekt :P
Ik reed echt precies naast m, als t licht was kon ik zo in zijn auto kijken.. kwam de bocht uit met 6000 toeren in zijn 3 (110 ofzo ? )

Was redelijk vetjes :D ging gelijk op, maar hij stopte daarna bij de 140 :P
 
Net een sprintje tegen een vrij nieuwe bmw (kon niet zien welke, was redelijk donker :P)
Kwam bij capelle de snelweg af en kwam daar op die grote rotonde. Stond achter hem bij het stoplicht (ik dacht die gaat toch niks bijzonders doen) gaat die redelijk hard weg.. dus ik er achteraan de rotonde over (ging hard :D) en daarna kwam er een bocht de normale weg op ongeveer 90 graden maar dan wat uitgestrekt :P
Ik reed echt precies naast m, als t licht was kon ik zo in zijn auto kijken.. kwam de bocht uit met 6000 toeren in zijn 3 (110 ofzo ? )

Was redelijk vetjes :D ging gelijk op, maar hij stopte daarna bij de 140 :P

PoePoe... 6000 toeren? Beter trek je m nog ff door dan...

+pippi+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top