Maandag een sprintje met een CBR600F. Was erg leuk. Naast elkaar bij de verkeerslichten en het gas erop. Hij 110pk en stuk minder gewicht, was leuk.
Ik wil een keer flink klop krijgen van een 1000cc 4cyl
met een fwd auto8P
die gozer moet zich aanmelden op 323fclub.nl daar zitten ook allemaal van die stumperts met zon zelfde knudde smaak als hem
Je herkent die gasten altijd aan het forum waar ze op zitten; plaatjes in de signature...
Met een 600 is dat boven de 9/10kOnder de 7 heb ik nauwelijks vermogen.
Ik moet toch echt opletten, anders komt het voorwiel omhoog.. Dat is denk het voornaamste probleem waardoor ook een 1000 of 600 cc niet zoveel verschillen met optrekken.. Al zit er wel een verschil tussen verschillende motoren, zo is een CBR600RR van een maat van me altijd sneller dan ik met mijn GSX-R600... Van hem is gewoon een stuk feller op het gas
En als je de motoren even omruilt dan? Ben jij dan ook sneller op zijn motor? Maar sowieso, verschil zal wel minimaal zijn of niet?
Noh zaterdag een vrij nieuwe BMW 7-serie geownt.
Hij zat al een tijdje achter me en gaf me al het gevoel dat hij wel ff met zijn ruim 90k dure bak mij wel ff een lesje zou leren. Z'n vrouw zat naast hem dus hij wilde zich bewijzenDus bij Hoorn gingen we de snelweg (A7) op, de weg was vrijwel leeg. Daar reed ik, weliswaar met een beetje moeite, van hem weg.
Hij seinde met grootlicht en stak zijn duim op
Noh zaterdag een vrij nieuwe BMW 7-serie geownt.
Hij zat al een tijdje achter me en gaf me al het gevoel dat hij wel ff met zijn ruim 90k dure bak mij wel ff een lesje zou leren. Z'n vrouw zat naast hem dus hij wilde zich bewijzenDus bij Hoorn gingen we de snelweg (A7) op, de weg was vrijwel leeg. Daar reed ik, weliswaar met een beetje moeite, van hem weg.
Hij seinde met grootlicht en stak zijn duim op