This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stoplichtsprintjes - You vs ... #2

Status
Not open for further replies.
Jan $#%#$.... !

Neeeeeee, hoe fout!

Ja die voorbumper past erg goed hoor! * giert het uit * :+
 
hij heeft nog steeds 2 kleuren of meer die bak


hebben jullie dat gelezen dat hij wilde driften en de bocht uitvloog hehe,
jammer dat hij hier niet meer zit, was lache geweest
 


Ook een lekkere dikke bult op z'n band, zou me niks verbazen dat die idioot met zoon band ff gaat toppen :X
Die gast is echt zo typisch gevalletje van de verzekerings premie van jongeren omhoog helpen :X

Op dat forum is die helemaal op zijn plek :#
 
Haha, scherp van je!

Hier op dit forum werd hij afgebokt en daar omhoog geprezen
Zegt wat over een niveau. :+
 
Je kan zeggen wat je wilt hij doet wel alles zelf! :+!

Ook al heeft die 2 auto's ( naja eigenlijk 3 ) rijp voor de sloop gemaakt ;(
 
ahhah ik moet meteen weer denken aan die gozer, wat een beuntje was dat en hij sloopte alles uit elkaar en daarna kwam die er niet meer uit en moest er altijd iemand bij komen om het weer in elkaar te krijgen8P 8P

omg die band je bent gek als je daar mee gaat rijden|(
 
Enkelt afgelopen weekend.Waren we een beetje speels ik en een vriend van me ,We waren bij een lege parkeerplaast in almere bij een bos enkelt ik wou beetje door de bocht driften maar dat liep helaas bijna verkeerd af..


*gaat out* "driften"
 
met een fwd auto8P

die gozer moet zich aanmelden op 323fclub.nl daar zitten ook allemaal van die stumperts met zon zelfde knudde smaak als hem
 
Ik vind die jongen zielig klinkt beter. Het trieste is nog dat er gewoon een bepaalde doelgroep is voor die tupperware zooi.
 
Nou, als die tupperware zooi netjes uitgevoerd wordt, dan kan je ervan houden of niet, dan heeft het iig wel wat.
Maar dit is gewoon een eeuwig durend project, waarvan je meteen al kan zeggen dat het NOOIT wat wordt. Als je zulke jongens wat vraagt, zijn ze altijd aan het sparen voor de spuiten, maar als puntje bij paaltje komt, komt de Motip weer uit de schuur.
 
wel lachen als je naar die foto kijkt van die zogenaamde drift,

Kijken naar de weg en het gras is hij in mijn ogen gewoon rechtdoor gegaan,
anders hadden die strepen veel schuiner moeten staan als je in een drift zit.

volgens mij verloor hij gewoon de controle over zijn bak toen de V-tec kicked in yow
 
Maandag een sprintje met een CBR600F. Was erg leuk. Naast elkaar bij de verkeerslichten en het gas erop. Hij 110pk en stuk minder gewicht, was leuk.
Ik wil een keer flink klop krijgen van een 1000cc 4cyl
 
Status
Not open for further replies.