Stof op kappen middel tegen vuil?

@ franQ

Ik ga jou id uitvoeren:)
Miss een beetje een noob vraag maar wat voor stof kan ik t beste nemen dan(1tje die rek heeft dus)?
 
weetnie wat je voor print wilt
maar stretch stoffen (kan je op de markt wel vindden) vormen zich het makkelijkst naar de kappen.

ik zou ze plakken met een spuitbus lijm voor bekleding van boxen etc..(oa bij halfords verkrijgbaar)


dan qua lak moet je vragen naar een lak die echt blank is, en niet geel word.
dit heb je zelden in spuitbus maar als hij dunvloeibaar is is het prima met de roller op te brengen. dan houd je nog de matte glans van de stof ook.

(bedenk me net dat als de lijm helder is je dit ook gewoon kunt gebruiken zolang het waterbestendig is, dat kun je spuiten)
 
Ja bedankt voor de tip van de lijm!! goed id.
Ik heb nog een oude voorkap liggen daar ga ik t wel eerst op proberen.
En de print ben ik nog niet echt over uit.
Oranje leger print of iets met bloemetjes ofzo:p gewoon wot leuks/orgineels:)
 
ik had de mijne bekleed met koeienbond...

afbeelding0930pt.jpg


afbeelding0903ci.jpg


Was voor op straat..echt vies werd het niet en als er iets opzat deed ik het met water schoon maken. 1 keer had ik olie gemorst.dit heb ik schoonge maakt met "diadeem allesreiniger" en zag er niks meer van.
 
omg dat is echt te vet hahahaha.

Maar wou net zeggen met wat water krijg je het toch wel weer schoon.

Misschien wel wat voor men slider. Maar jah met wat voor spul heb jij het er op gekregen babybluerox?
 
in de winkel waar ik die stof kocht hadden ze er speciale lijm voor ,in een tube. ze raadde mij aan om dat te gebruiken... (nadat ze me had uitgelachen over mijn idee) er stond op textiellijm voor montage van textiel... ben er ook toen een keer mee door de volle regen heen geknalt en bleef netjes op zen plek
 
Last edited:
hahahaha mooi toch :D

Dan zal ik eens zien wat ik kan doen want mijn kapjes zijn helemaal aan gort eigenlijks en dan om zoiets te doen lijkt me best wel grappig.

Gebruik mijn slider dagelijks dus vies zal ie wel worden....

zal er nog ff over nadenken maar zal ondertussen wel ff wat informeren dan.
 
Ik had van die luipaardstof, ik wilde het ook op mn kappen doen maar ja hoe maak je een hoek..het is gewoon erg lastig
als je stof wilt kun je beter die koeienbont nemen van de vorige page :) dat is dik en valt niet zo op als je iets niet helemaal strak doet
 
klopt..maar opzich viel het met die hoekjes nog mee... alleen onderaan bij de voorconsole en bij me achterkappen aan de onderkant daar bobbelde alles op. voor de rest zat het er echt strak op...

kwam nog leuke foto's tegen...
tjawh1.jpg

afbeelding172bi2.jpg



hier zie je het duidelijk aan de onderkant
afbeelding174yz7.jpg
 
Last edited:
Tis niet overal even strak gedaan.. vooral die kap onder je voorkap zitten een paar kleine vouwen in.. maarja dat zal je altijd wel houden. Het voordeel van bont is dat je die vouwen minder snel ziet dan wanneer je zoals ik een wat dunnere stof gebruikt.
 
Ik heb al ideeen voor mijn slider. Misschien eens een 2de hands kappensetje zoeken die geen kapotte ophang punten heeft en geen scheuren. En dan eens ff het stofje zoeken.
 
Back
Top