Stof op kappen middel tegen vuil?

Die koeien en zebra roxen zijn echt gayniaal :D Heel erg vet, iets minder mannelijk, maar toch vet :)


chicks diggen die shit :+
elke dag werd me koe wel geaait ;P


ik ben er opzich niet zolang mee bezig geweest. vooral omdat je de kappen niet voor hoef te bewerken gewoon lijm erop en vouwen maar.
 
stof kost echt geen drol
heb het nu 3 x gedaan ( bij anderen )
en dat parket lak, is vet kut om dan weer je stof eraf te trekken + dat parketlak in stof trekt en je de vlekken nog steeds houd, en ja ik weet hoe parketlak eruit ziet, ik zit in die branche.

wat ik al zei, het is kiezen of delen, wil je echt stof op je kappen zoals die leger rox of die andere roxen, word het vies. boeie... zo snel gaat dat niet, en is die heel erg vies trek je je stof eraf en doe je het opnieuw.
 
Ik wil een white army print op mijn slider en dan gewoon de rest weer mat zwart. Lijkt me wel vet. Maat eens ff een 2de hands kappensetje opzoeken dan dan hoef ik ze ook niet meer vast te tapen hahahaha :p
 
@ zipsjezer

Met wat voor lijm heb je te vast gelijmd?
Want ik neem aan dat je het met een goede lijm het er niet zomaar aftrekt.
 
haha okej.... laat de stofjes plakker maar weer:+

ik zou naar de praxis gaan, koop een paar goedkope kwasten, ga naar het lijm info computertje en voer in wat je wil plakken (textiel op kunstof) dan krijg je een lijm voor je neus.... koop die dan maar:p

pak je kap onder je rechter arm vast en doop de kwast in de lijm.... smeer het (niet te dik, of je moet hele dikke stof hebben waar de lijm niet snel doorheentrekt, Want die vlekken zie je nml heel erg :() over je kappen... en plak tegelijkertijd de stof er zo strak mogelijk overheen.... plooien hou je altijd, vooral bij de bochten en hoeken, maar dat spreekt voorzich...

en dat het vies wordt valt heeel erg mee... ik heb op plekken gezeten met mijn scooter waar hulk hogan nog nooit geweest is... en het was niet schoon daar....
en als het ongenezelijk smerig is geworden koop je gewoon nieuwe stof!!

mijn creaties:

panter:
Stuntbike.jpg

Leger:
IMGP3938.jpg

burberry met pluche:
IMG_3515Medium.jpg

die kun je overal vinden trouwens :p achter op de scootertuning.net kalende, in de agenda en in het eerste blad :+
Koe:
IMGP4437.jpg



zet em op iig....

groetjes
Sebastiaan
 
Back
Top