This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stickerboek per SMS !

hmm dat kan, logo heb ik wel
als je ze wil, doe maar ipv het nummer 'streetglow'
dan weet ik wel.

Ik zal het logo één van de komende dagen erbij plaatsen !

Ik wil graag een hele set stickers bestellen, is dat mogelijk dat ik dit in
eenkeer doe? want om 6x te gaan smsen..
Des noods via de post.?

nee, 1 sticker per sms
géén hele reeks stickers met één sms natuurlijk !
Dan zou je 1,5 euro voor één hoop stickers betalen, dat werkt natuurlijk niet.

Er komen dagelijks hele reeksen van smsjes binnen voor bestellingen tussen de 5 en 20 stickers. Het werkt gewoon prima zo. Het kost misschien even moeite om het te zenden, maar het werkt erg snel en makkelijk.
Alles wordt netjes binnen de drie zeker verzonden, alleen duurt de verzending wat langer nog naar België.

Last edited:
Razma, waneer zijn de Tweewieler modellen Stickers beschikbaar?

Yes , ze zijn er hehe.

Edit:

Ik heb dit gesmst: sticker 1-28d wit200 (naam + adres)

Dus dat houd ik dat ik een sticker krijg van 20cm Ja toch? Want dat wil ik graag. Ook heb ik 2x het zelfde gesmst, want ik wil die sticker graag 2x

alvast bedankt.

Last edited:
Damn, wat een service is dat ! Je besteld ze 's middags en ze komen gelijk al naar je toe.

Maar het zijn toch wel 200mm ? Want ik weet niet of je dat kon begrijpen uit de sms die ik stuurde, haha

Edit:

Net de stickers binnen gehad
Zien er goed uit, dus binnenkort even een mooi plekje zoeken.

Last edited:
Ik heb mijn stickers binnen. Ze zien er goed uit! De kleur is ook prima, ondanks ik deze vergeten was erbij te vermelden.

Is het ook mogelijk om stickers te bestellen groter dan 200mm? Of echt alleen max 200mm?

Het is een routine. Op deze manier wordt alles netjes meteen betaald, de gegevens zijn er en het kan snel afgehandeld worden ! Nu kan ik tenminste service bieden...

kheb een paar weken terug stickers besteld kdacht rode van stage6 en rode van scootertuning.net

kheb nooit bericht terug gehad van u bestelling is ontvangen ofzo
kheb hier wel 6€ voorbetaald en nog altijd niets ontvangen in de brievenbus

mijn gevenes : sebastiaan huyghebaert
zwanenstraat 18
8460 oudenburg belgie
0472/240.195 dat is mijn gsm nummer