This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Std cil/vervang

Dennis

ToetToet
Een goeden avond,

Een kennis van mij heeft een luchtgekoelde neos. gewoon pen 10

Zijn standaard cilinder is vastgelopen, en nu is hij op zoek naar een nieuw cilindertje,

Ik zat ff op euroscooters te kijken, en veel soeps is er niet verkrijgbaar moet ik zeggen, standaard staat er geen mina ac hor bij? en verder allen dr70 ofzo.. ik vond enkelt de top racing cilinder. is dit wat of?

Btw als iemand die dit leest een goed std cilindertje of vervanger heeft, pm me dan

top racing is een best goed cilindertje

Heb hem ook een hele tijd erop gehad alleen was die een stuk rapper dan me stnd cil waar die netjes 55-60 mee reed en met die top werd ik geflits op een 80kmh weg..

Maar voor de rest goede cilinders..

Maar als het goed is zijn er wel meer cilinders te krijgen lijkt me..

Edit:

er zijn trouwes veel meer vervangings cils als je @ scootparts kijkt staand er al een stuk of 4 oa rms enz allemaal rond de 60 e

mja suc6

Last edited:
top performances bedoel je denk ik?

ook zijn er nog Powerone , motoforce , Italkit , er zijn vele vervangingscilinders te koop.

de Top performances is iig wel een goed cilindertje.

waarom is de std cilinder btw vastgelopen?

Ding is van een kennis van me, die had een c21 op std cilinder gemonteerd, zonder ook maar iets aan te passen. ding is paar keer goed warmgelopen, niet echt vast ofzo.. maar er staat ook al 24k op de teller met die cilinder..

ok , geen stukjes van de zuiger af oid? niet dat je straks een nieuwe cilinder erop bouwt dat de scooter meteen weer kapot lopt door rommel in het blok.

Ik heb er een s6 op gemonteerd, en die liep prima.. maar nu moet hij weer std worden van z'n ouders

wel chill dat je eraan mee denkt iig!

ik zou het gewoon zonde vinden dat er iets onnodig kapot zou gaan

ik gebruik zelf voor vervanging vaak goedkope cilinders , deze lopen meestal ook nog erg goed en lang ook nog

deze heb ik ook al eens gemonteerd (alleen dan gietijzer , deze is zelfs alu) ,was ook goed

axwin was ook wel goed alleen niet zo snel als std , Italkit 50cc zijn ook rond die prijs en ook zeer goed , lopen net zo snel als std cilinder.

http://www.easyparts.nl/showarticle...inder-Minarelli-Horizontaal-40mm-Alu-Tnt.html

@ easyparts word ie ook nog gratis verstuurd voor die prijs , imo kun je daar niet eens een gebruikte cilinder voor kopen , je weet immers nooit precies wat je krijgt.

Last edited:
nee , het is een TNT

je kunt cilinders onderling niet vergelijken , zo simpel is het...

maar het zal net als std cilinder lopen , alleen zijn bepaalde dingen anders (poottiming, vorm van poorten ,zuiger etc.) waardoor hij iets anders kan lopen en afgesteld dient te worden eventueel.

Ja maar bedoel de kwaliteit. Wel beetje betrouwbaar. Want Ik heb met standaard cilinder met terugloop uitlaat echt genoeg KM's gemaakt zonder enige problemen. Liep altijd perfect en nog nooit warmlopers of weet ik het gehad. Valt ook wel te doen met deze cilinders?

Heb toen jou sproeier maat advies opgevolgt en wat lichtere rollen er in gegooid en het liep perfect en nooit kapot gelopen. Reed er op het laatst elke dag 20 km mee om naar school te komen en dan weer 20 km terug. Kon gewoon vol gas. Dus dan moet het wel goedkomen.