Stationair afstellen & luchtschroef.

Status
Not open for further replies.

XxAeroxX

Well-Known Member
Hallo, heb ff de volgende 2 vraagjes.
Heb een aerox uit 2001 en hij blijft niet stationair lopen. Nou is mijn vraag hoe kan ik dit afstellen? en waar zit dat schoefje precies, miss kan iemand ff hiervan een nmmrtje noemen: http://www.easyparts.nl/showdrawing...18-m22-m6305-m4526-s182-d429/Carburettor.html

En dan nog ff een vraagje over de luchtschroef heb gelezen dat deze op 1,5 slag moet? is dit ook zo bij mijn orginele cab.? en kan zou iemand dit dan ook ff met een nmmrtje willen aanwijzen? :)

Ik kon over de search btw niks vinden.
Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Het staat erbij in dat lijstje.. Air screw en Throttle screw.

En ja, bij std carburateur ook op 1,5.

Al betwijfel ik dat jou probleem hier aan ligt.
 
Dit topic hoort er eigenlijk een soort van bij: http://forum.scooterforum.net/forum/f50/aerox-stottert-196931/

Zou dat stationair dan tog aan de sproeier kunnen liggen? Als ik bijvoorbeeld bij een stoplicht wil remmen dan moet ik gas blijven geven anders slaat hij af, dit licht aan je stationair neem ik aan tog? Als ie warm is blijft hij ongeveer 15 seconden stationair lopen. Kan ook wel ff een flimpje ofzo posten als dat handig is.
 
Dat ligt aan je stationair ja, misschien dat hij koud dan wel stationair loopt omdat je choke er nog op staat.

Kijk anders eens wat er gebeurd als je luchtschroef op 1,5 zet en dan een stuk rijden en je stationair afstellen.
 
Ga ik morgen ff doen, dan laat ik het meteen ff weten.

ff over dat andere topic, ik was net even bij een maat van mij, zijn pa zij dat het miss ook wel aan de gasnaald kan liggen (Dat stotteren). Dus ff de search gebruikt lees ik dat je die op verschillende standen kan zetten, kan dit bij een aerox ook? Zoja heeft dit nut om te verzetten? Of heeft dat er niks mee te maken?

shittt, ben wel weer lekker bezig, 2 topic's door elkaar halen ;(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top