Yamaha Slider, stationair afstellen lukt niet

DEUX

Yamaha Jog R
Hey,

Ik heb hier een Yamaha Slider staan met:

Mhr replica 70cc
Sito+
17,5mm Dell'Ortho Handchoke

probleem:
loopt niet normaal stationair, alleen maar met de luchtschroef op 0,5 slag open en stationair schroef belachelijk ver uit gedraaid.

denk zelf aan valse lucht, maar waar dan :|?

nagekeken:

Keringen, zijn allebei nog goed
inlaat, voorzien van nieuwe pakkingen en spruitstuk is nog heel.

als ik de uitlaat afdek valt hij binnen 3 seconden uit.
als ik mijn luchtfilter afdek met mijn hand (de opening) valt hij ook meteen uit :|

iemand een ideetje :D?
ik word er helemaal niet goed van namelijk ;(

hier nog een filmpje:

dit was met sproeier 78, luchtschroef op halve slag open :)

net nog even een filmpje gemaakt:
let er btw niet op dat de camera trilt het was namelijk koud buiten :p

alvast bedankt!!

en hierzo nog een filmpje: [ame="http://www.youtube.com/watch?v=6x1K5D5HTsY"]YouTube- MOV00095.MP4[/ame]
 
Advertisement - register to remove this

Pak een busje deo, en spuit eens wat bij je spruitstuk/carb (niet bij je luchtfilter) gaat hij hoger stationair lopen, heb je daar valse lucht ;)

Editje: Nu heb ik zelf een vraagje, bij dit filmpje stopt hij gelijkmatig met draaien als hij het contact uitzet. Maar bij mij hoor je op het laatst een 'TIK!' als ik het contact uitzet.. wat kan dit wezen?
 
heb ik al gedaan, maar maakt niks uit :s

die laatste "tik" die jij hoort is waarschijnlijk de laatste slag van de cilinder waarbij je ontsteking al niet meer vonkt, dat kan een beetje gek klinken ;)
 
mijn gaschuif gaat helemaal naar beneden ;)

ik heb expres nog extra speling op mn gaskabel gedaan.. weet 100% zeker dat het daar niet aan ligt..

zou het kunnen komen door een te grote sproeier ?
 
Zou kunnen. Als hij pas stationair draait wanneer jij je luchtschroef gewoon op 1,5 slag hebt , en je stationair schroef helemaal uit(dus minder toeren @ stationair) dan zou ik eens een kleinere sproeier proberen.
 
In theorie wel ja.

Als hij zoveel benzine krijgt dan hij gewoon niet kan verbranden dan verzuipt ie erin, en stopt ie ermee.

Welke maat sproeier zit er standaard in? Of met 50cc terugloper oid.

Want bij een Slider zal dat wel anders zijn denk ik.

Want 'normaal' ben je met 50cc wel rond de 78 nodig met een terugloper.(Aerox iig)
 
ja, je kan er gewoon mee rijden.. maarja volgens mij verzuipt hij nu al :p

ik weet wel, als je sproeier te klein is dat hij dan niet normaal stationair loopt (te hoog)
 
Back
Top