Een goedemiddag ik zal mijn eerst even voorstellen, mijn Naam is Valentijn Jans en ik woon in Alkmaar.
Ik weet niet of ik hier ook informatie mag vragen voor mijn PGO 250 buggy.
Ik heb namelijk een probleem en ik heb nog niet veel mensen gevonden die mij hierbij kunnen helpen.
Nu heb ik mijn PGO buggy uit 2006 een half jaar geleden aangeschaft. hij is bijna splinternieuw en mankeerd letterlijk helemaal niks op 1 klein iritand dingetje na.
Iedere keer na het rijden is mijn Relair/rolair kapot als ik dan mijn buggy wil starten tikt hij. en mijn startmotor draait dan niet. ik kan de hele middag door rijden maar als ik hem dan weer in de schuur zet en ik kijk de volgende dag doet hij het weer niet. ik heb net een nieuwe accu aangeschaft en totaal opgeladen dus daar kan het niet aan liggen. ik heb gelezen dat je rolair meestal stuk gaat naar lange tijden rijden op een harde snelheid. maar het hoeft ook niet persee mijn rolair te zijn, ik heb dat ding al ongeveer z'n 9 x vervangen en woor er eigenlijk een beetje hopeloos van.
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen
in iedergeval hartstikke bedankt!
ps: voor de admin, ik heb het bericht op 2 apparte catogorieén geplaatst omdat ik niet zeker wist waar ik hem moest zeggen.