starten zonder sleutel

Ludixlover

Well-Known Member
Ik had gisteravond mijn sleutel gebroken in de buddy slotje. Ik heb hem er wel uitgekregen maar hij is helemaal vervormd en niet alles van de sleutel is meer over. Ik ben zo dom geweest om geen reserve sleutel te hebben. Ik zoek nu een simpele oplossing om mijn scooter weer aan te krijgen. Ik heb alles proberen te unpluggen maar bij deze scooter werkt het niet.

Weet iemand wat je moet unpluggen aan een Ludix Trend om hem aan te krijgen?

Advertisement - register to remove this

Weet niet of het bij jouw scoot gaat maar bij minarelli gaat dit.
GEwoon voorkap eraf en contactslot eraf halen dat je het slot zelf vasthebt dit kan je starten met verschillende sleutels.

Weet niet of het bij jouw scoot gaat maar bij minarelli gaat dit.
GEwoon voorkap eraf en contactslot eraf halen dat je het slot zelf vasthebt dit kan je starten met verschillende sleutels.

Dat is toch hetzelfde als dat hij vast zit met 1 schroefje? Als je hem loshaalt verandert er dan iets?

En ik weet dat ik een contactslotje kan kopen maar die zijn wel wat prijzig, dus ik zoek een andere alternatief

sloeber,

koop gewoon een nieuw contactslot, anders word het ook zo makkelijk voor scooter diefjes als alle informatie op internet staat hoe je de scooter moet starten zonder sleutel.

sloeber,

koop gewoon een nieuw contactslot, anders word het ook zo makkelijk voor scooter diefjes als alle informatie op internet staat hoe je de scooter moet starten zonder sleutel.

Dat is ook al het geval als je normale contactslot erop zit.
Vooral bij de beta, iemand deed het voor de gein eens voor in ongeveer 30 secondes.

Back