start wel, maar loopt niet

CurvaNord

Phantom
Ik heb al wat treads bekeken maar kan de oplossing voor mijn probleem niet vinden, helaas.

Ik heb een Phantom met de volgede setup:

70CC gietijzer
19 mm dellorto
metrakit sp

Het probleem is hierbij:

Als ik de scooter start, wat in 1 kick gebeurd is, slaat de scooter bijna altid na 5sec af. Heb al wat met de afstellingen van de carbroteur gerommeld maar et weinig resultaat. Weet iemand een oplossing?
 
Advertisement - register to remove this

wat voor filter gebruik je? ik vind 102 nogal behoorlijk groot , als je een standaard filter gebruikt zonder prop zal je ongeveer tussen de 85/90 sproeier moeten gebruiken, als je een schuimfilter of iets dergelijks zal je waarschijnlijk weer groter moeten, maar er kan natuurlijk ook wat anders met de scooter zijn......................... en wat hangt er nog meer aan? , wat gebeurt er als je volgas geeft na het starten?
 
zou eerst ff: Stationair schroef 3x slagen uit, Lucht schroef 1,5 slag uit.... sproeier paar maten kleiner er in. Het licht er natuurlijk aan hoe veel maten kleiner/groter aan de hand van je bougie hoe zwart of wit hij is... suc6
 
als ik volgas geef heeft ie in het begin wel power maar zakt dan in toeren weg. ER zit geen standaard luchtfilter deze heb ik net meer. Er zit een filter op die conisch afneemt. Je kunt er zo`n beschermdop opdoen tegen de regen.
 
Ken ook valse lucht zijn had ik ook last van, 1x kicke jij liep ff en viel ie uit, bij mij lag het aan me spruitstuk.....dus tjek maar eens of alles goed vast zit en of je olie nippeltje oid is afgeslote als je met mix rijd.
 
spuitstuk is mogelijk ja. Maar afstellen aan de carbroteur lijkt wel efect te hebben echter nog niet het gewenste. Als ik hem start en vervolgens steeds gas geef en meteen los en gas geef en los blijft ie wel lopen. Dus moet het toch wel iets zijn met de carbroteur oid?? sproeier kan ook.
 
Back
Top