start niet meer na nieuwe pakkingen.Help!

Bartnl

Well-Known Member
heej ik heb een aprilia sr viper 50cc luchgekoeld minarelli vertikaal.
ik heb me membraam pakking vervangen omdat er geen op zat:|
En me koppaking omdat hij olie lekte aan zijkant van me cilinder..
dus heb me cilinderkop eraf gehaald,Geschuurt. nieuwe pakking erin,
en Hij wou niet meer aan...
dus ik haal me cilinderkop erweer af.. en kzag dat de neiwue pakking uitschoot aan binnekant van me cilinder, dus ik de ouwe pakking erweer op gedaan, maar bleef hetzelfde.. en daarvoor starte hij wel gewoon.

Alles zit gwn goed en strak vast.
Ik vind het egt raar:mad:
Hij maakt wel gewoon compressie enz.. maar hij gaat niet aan:'(
Iemand een idee?:D
Gr Bart
 
Advertisement - register to remove this

heb je alles wel terug goed aan gesloten? (ik denk dan aan bougie, bougiedop, ed)
uitschoot aan binnekant van me cilinder. wat bedoel je hiermee?
mvg Cé
 
jah alles zit gwn goed vast en op de juiste manier.., membraan pakkign oowk..
heb me bougie er niet afgehaald, gwn samen met me cilinderkop, verder niks speciaals mee gedaan,
Snap het egt niet..

nou die pakking stak in de binnekant van me cilinder uit zegmaar.. niet precies op het randje zoals me ouwe pakking..
 
je zal idd vast iets niet goed terug aangesloten hebben.

zit alles op de carb goed? ben je zeker dat je nu geen valse lucht hebt?
Wordt je bougi nat bij het kicken, heb je een vonk, heb je genoeg compressie, .. ?
 
ik ben vandaag weer goed gaan kijken en ik keek of me bougie wel vonkte... Niet dus, deej gwn met bougiekabel aan me bougiw tegen me cilinder aan enz... maar geen vonk, Hoe kan dit:S? heb elektrische niks los gehaald verder, ik heb het getest bij vriend van me , me bougie vontk bij hem wel, dus we gignen de bobine teste bij mij , nou nog steeds geen vonk en bij hem wel... maar het lijkt me egt stom als het de ontsteking is want heb daar verder niks gedaan, magneet strip enz is nog glad...
Help pls!
 
kabel breuk in de bougie kabel ?? meet de draad een door. En onder het meten er mee bewegen kijken of er wat verandert. dan heb je namelijk een breuk in je kabel.
 
hoe bedoel je ? want de kabel ziet er van de buitenkant gewoon nog nieuw en goed uit .. maar een breuk kan de elektriciteit tegenhoude,
Hoe meet ik dat:p heb geen meter of wat dan ook thuis...

Maar met de bobine van een vriend van me , deed hij het oowk niet op mijn Scooter.. +de bougiekabel eraan ..
 
mensne ik heb weer gekeken en zat me draadjes beetje te volgen...
en ik zag.. vanaf me spanningsregelaar een blauwe draad loshange...
ik ben egt slecht in electro gedoe.. maar die zorgt er tog voor dat die spanning hoger word ofzoiets , of me bobine weet ik veel:p, maar weet iemand waar dat draadje Hoort? verder zit ie gwn aan me frame vast, met een stekker onderaan, verder geen bedrading aan..
 
Blauw is je aardekabel.. Volgensmij heb je je bobine nu niet geaard? Ben niet zo thuis in minarelli.. Maar dit kan dus best een massaprobleem zijn:p
 
Back
Top