standaart uitlaat sneller maken

JeremY

Well-Known Member
Ik heb dus onder me sp met 50ccsnel(voorheen 70cc kut ding) en 21mmcarb een standaart uitlaat aangezien ik geen $$$ meer heb voor een andere uitlaat wil ik het piemeltje er af halen foto
http://home.wanadoo.nl/~benn/uitlaat.jpg

maar heeft dit nou nut zal hij sneller worden met optrekken of met top snelheid en gaat het meer herrie maken

en voor hoe ver moet ik hem dan afzagen
heb weinig kunnen vinden met de search optie

hoor het wel

greetzz :W
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Rocket death
Ik heb dus onder me sp met 50ccsnel(voorheen 70cc kut ding) en 21mmcarb een standaart uitlaat aangezien ik geen $$$ meer heb voor een andere uitlaat wil ik het piemeltje er af halen foto
http://home.wanadoo.nl/~benn/uitlaat.jpg

maar heeft dit nou nut zal hij sneller worden met optrekken of met top snelheid en gaat het meer herrie maken

en voor hoe ver moet ik hem dan afzagen
heb weinig kunnen vinden met de search optie

hoor het wel

greetzz :W

dat is toch niet het piemeltje. dat piemeltje wat men vaak bedoeld zit in de bocht op de uitlaat
 
had ik toch gelijk want een gozer zei dat dat tuitje achter op je uitlaat het piemelt was

k dan weet ik genoeg thanks


greetzz :W
 
huh? maar normaal gaat dan lucht naar de piemel dus is dat 'valse' lucht. Dus verliest hij druk dan is het vermogen toch ook minder?
 
Glanenbrug heeft er verstand van hooooor:

Setup: Standaard uitlaat zonder piemel trekt super lekker
(zie zijn profiel)
 
Last edited:
ik heb dat eens gedeeltelijk opengeboord daar (moest die demperstuk uitbranden) ik zag dat dat buisje nog een heel stuk verder in de demper liep, dit kan misschien remmend werken ??, en dan juist waar de demper begint zit een grote prop, ik heb die toen wat groter gemaakt. (heeft niet veel geholpen, maar volledig weg gaat veel te veel geluid geven :).
 
Originally posted by Lord of Panic
Glanenbrug heeft er verstand van hooooor:

Setup: Standaard uitlaat zonder piemel trekt super lekker
(zie zijn profiel)

zonder dat ding dat echt piemel genoemd wordt trekt het lekker als je eerst met piemel hebt gerden, als je dan es een beetje snelle scoot rijd is het niks meer waard. moraal: je bent tevreden met wat je gewend bent, tot je iets beters kunt krijgen
 
Back
Top