Stage6 Racing

Wesking

Well-Known Member
Ik zat te twijfelen of het wel handig was om gelijk met 70cc te beginnen en het zelf te fixxen aangezien ik hier geen verstand van had.....

maar alles is goed gegaan tot nu toe......
en ben blij dat ik gelijk 70cc erop gedaan hebt, autowheely en shit.....

setup nu:

dr70 RPM
17,5 carb
malossi vario
bidalot ct1 (soort sito+ maar iets sneller)


maar ik zit alweer te denken aan een brutere setup, hiervoor moet ik natuurlijk eerst sparen..... en wil daarom graag weten wat zoiets zou gaan kosten.....

zit te denken aan een S6 racing....

maar wat zou hierbij moeten voor een brute setup?
overrange?
carb?
uitlaat?
andere koppeling?
(uiteraard nieuwe krukas)

en wil graag wete wat zoiets zou gaan kosten, wat voor prestaties ik krijg.... en wat er nog meer vervangen zou moeten worden.....
 
Advertisement - register to remove this

Stage 6 racing kost rond de 140 euro
Dan zou je er nog een c16/21 op kunnen zetten rond de 260 zou je dan kwijt zijn.
Een mallossi delta cluch 75/90 euro.
Dan moet je nog trekveertjes drukveer sproeiers en rolletjes en ander klein materiaal zou ik 100 euro voor reserveren.
 
ik heb sproeiers tot 102 en trekveren en drukveren al.....
dan zouden rolletjes overblijven, ik lees dat de s6 uitlaten ook wel leuk lopen,,,

maar hoe zal een uitlaat die een bescheiden geluidje maakt lopen?

want mn dr70RPM loopt beter met die bidalot dan met mn gianlli reverse (weet ik slechte uitlaat).

en wat zullen de prestaties zijn van de S6R tegenover wat ik nu rij?
 
Trek wel autowheelys waarvan mensen zeggen dat dat niet mogenlijk is.... Maar zal kijken voor de shot,, mensen die tog S6R aanraden....

En hoe denken jullie over een begrenzer voor de zekerheid????
 
En wat bedoel jij met autowheelie, gewoon een wheelie vanuit stilstand?
Verder; ik rij ook met een DR70RPM en een shot, begrenzer is op zich wel handig ja wil je je scooter niet direct kwijt zijn. Tenminste, ik weet niet hoe hard die van jou nu loopt? Maar bij mij ging het van 100 > 50 dus daar was ik wel blij mee :P.
 
Vandaag hèle dag weer aan de scooter gewerkt, samen met dealer, hele blok uit elkaar, niets kenne vinden, morgen gaat hij heel blok overzetten ofzo...... Iemand nog iedeeen???
 
Back
Top