This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stage6 Cup vragen topic...

idd dat is het probleem ik heb zelf zo gedaan dat er maar een klein hoekje van het kapje weg is zodat het snel gas strak tegen het stuurkapje aan zit
 
Scarface. said:
idd dat is het probleem ik heb zelf zo gedaan dat er maar een klein hoekje van het kapje weg is zodat het snel gas strak tegen het stuurkapje aan zit
meen je niet? das echt kut, moet ik weer nieuwe kapjes halen. irri!!
 
Antwoord

Ja,

Je zal dat kapje moeten vervangen door een orgineel model. De scooter moet er zo origineel mogelijk uitzien. Als je aanvullende info wil hebben of mocht je nog vragen hebben. Ik ben Hoofd TC Races SBO en zal deze zo spoedig mogelijk dan beantwoorden. Gaarne mailen naar alexkalden@gmail.com met in de titel Vraag SBO Stage 6 of SBO Open 70cc.

Bedankt

Groet,

@lex
 
@lex said:
Ja,

Je zal dat kapje moeten vervangen door een orgineel model. De scooter moet er zo origineel mogelijk uitzien.

zou het regelement dan niet beter geformuleerd worden?
Aangezienhij voldoet aan deze criteria?

S6C 16 UITERLIJK
Stroomlijnen, stuurkuipjes, beenschilden, overige beplating en zitgedeelte moet van het originele gehomologeerde model zijn. De basis kleur van de scooter moet zwart zijn en voorzien zijn van het stage6 stickerpakket.

greetz
 
Antwoord

Hoi Dunlop man,

Ik mag hopen dat deze tekst een stukje eigen kennis en kunde teweeg brengt.
En zoals gezegd in het stukje tekst kan hij mij altijd mailen om exacte vragen te stellen.

Groeten,

@lex

p.s. je weet dat je nog langs mij moet met de keuring voor de SBO
p.s. leuk dat je ook bij ons komt rijden (zag je site de kalender staan)
 
p.s. je weet dat je nog langs mij moet met de keuring voor de SBO
p.s. leuk dat je ook bij ons komt rijden (zag je site de kalender staan)

voor wie geld dat?
 
ScatMan said:
p.s. je weet dat je nog langs mij moet met de keuring voor de SBO
p.s. leuk dat je ook bij ons komt rijden (zag je site de kalender staan)

voor wie geld dat?

laat maar zal me ogen de volgende keer verder open doen