Stage6 Cup Germany Pics Intermot

Renana (RSP)

Well-Known Member
Here the first Pics from the Racetrack at the INTERMOT!

So, habe gerade die ersten Bilder von der Strecke in Köln bekommen, soll sehr anspruchsvoll sein, mit zwei langen Geraden, wo sich ein Kübler Runner gestern schon fast in den Zaun reingehauen hat und die SA Jungs fliegen wohl mal wieder über die Strecke! *gg*










 
Advertisement - register to remove this

noch ein paar Bilder, Danke an Henny! *wink*




















Bis heute abend, jetzt geht der große Pack-Streß wieder los... *schwitz* Aber ich freu mich tierisch! *hüpf*


;-)
 
he inne weet jij al waar we moeten aanmelden en hoe we aan de entree kaartjes komen en evt een adres voor tomtom
en moeten we zondag ook rijden want ik kan nergens geen informatie vinden
 
Matthias heeft mij iig niets doorgegeven. Zelf heb ik een perskaart van afgelopen dinsdag, verder heb ik geen enkele informatie doorgekregen.
 
Twan is Duits Stage6 Racing Kampioen :p
twan_intermot.jpg


en nog wat pix van SA site:
IMG_2521.jpg


IMG_2589.jpg


IMG_2609.jpg


IMG_3795.jpg
 
Gefeliciteerd Twan :), Ik vond het leuk om Nederlandse rijders in de Duitse Stage6 mee te zien rijden. Volgend jaar hopen we de organisatie voor Duitsland iets anders te doen dan dit jaar. Het kost nu een maal tijd en man kracht en gemotiveerde mensne om een goed verzord race programma te maken. De mensen zijn er nu nu nog de wil om alles goed te willen regelen.
 
jammer dat het zo ver weg is om er ff heen te rijden :) anders was ik zeker gekomen om te feesten met Twan
 
Last edited:
Back
Top