Stage 6 Uitlaat Aerox

Status
Not open for further replies.
Kan een wat duidelijke antwoord wat ik nu aanpassen want aan misschien heb ik niks...

Is die uitlaat eigenlijk wel CE gekeurd? Zo niet wat gebeurd er als ik word aangehouden?

Bedankt smonjirez, dus geen rolletjes en andere zooi, dus een sproeier? :)
 
Last edited:
Het gaat alleen om de snelheid die je op de rollerbank haalt danwel de snelheid rijdt als je geflitst wordt. Keurmerk kijkt niemand naar (nee, ook agenten niet)

Je zal waarschijnlijk lichtere rollen moeten plaatsen, dat merk je vanzelf; als je scooter te weinig toeren maakt van 0 tot 45 +- dan moet je wat lichter in rollen. Hoe weet je dat? Voel je wel aan... hij zal na 40-50km/u dan ook vrij sterk in toeren klimmen als je rollen te zwaar zijn. Ik zeg waarschijnlijk omdat ik nog nooit een begrensde terugloper heb gemonteerd, is een beetje not-done eigenlijk ;)

Verder wil ik hier even het advies geven dat als je niet weet waar je het over hebt je andere mensen ook geen advies moet geven of er in elk geval bij moet zeggen wat je wel en niet zeker weet.
 
ik heb stage 6 PRO uitlaat (niet de replica) zonder begrenzers en varioring er nog in. Op een minarelli horizontaal ac blok. Rijd 70 teller..en goed ook en eigenlijk BIJNA geen overtoeren..wel zo lekker..en trekt supergoed..maar alsnog ik rijd het niet echt aan bij veel scooters loopt die echt slecht met varioring erin en prop eruit (toeren maken als een mongool.
 
Het is onmogelijk dat je met een vario ring erin en een ontgrensde uitlaat geen overtoeren draait. Dat is een feit.
 
Zit in een stage 6 replica eigelijk wel een prop? Zo niet hoe moet je die erin zetten?
 
Bij een C20 zal je geen prop aantreffen, bij de rest (zo goed als) allemaal wel ja, anders hebben ze geen keurmerk he
 
Ehm,
lol. Zojuist de uitlaat ff gedemonteerd en er zit toch echt geen prop in hoor?
en nee ik heb geen c20 en ja volgens mij is hij wel Gekeurd:p.
 
Wat voor uitlaat is het? Mogelijk hebben ze hem er dan voor je uit gehaald bij de dealer.
 
heb zelf een stage 6 pro replica en er zit nieuw GEEN prop in,
want deze zijn ook NIET voor op de openbare weg.

Ik had een snelle 50 steken ook van stage 6,
heb de rolletjes moeten veranderen, ( 3 van 4,6gr -> voor de optrek & 3 standaard 6gr)
sproeier was bij mij standaard grootte, moest deze idd ook nog veranderen maar denk dan dat je naar maat 86 moet gaan.

en ben dus vorige week gepakt met een snelheid van 81km/u,
maar ik reed dan ook met een booster spirit, dus jij zal tegen de 70 km/u rijden.

hopelijk heb je er iets aan,
remo
 
nou , na een jaar lijkt me het een beetje overbodig ;)

verder , er zitten WEL proppen in een nieuwe Stage6 replica , 1 voor in de uitlaat en 1 ijn de demper , zitten deze er niet in zijn ze eruit gehaald!!
 
Dit topic is al oud. Het mixen van 4,6 gram met 6,0 gram is btw een te groot verschil en gaat rare dingen doen zodra het begint te slijten (wat het door het grote verschil in gewicht ook nog eens sneller zal doen)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top