Stage 6 Uitlaat Aerox

Status
Not open for further replies.

San

Well-Known Member
He ik wil graag een Stage 6 uitlaat kopen voor me Aerox maar dan wil ik de prop erin laten zitten. Hoehard loopt hij dan als de varioring er uit is? En moet ik me aerox dan nog afstellen?
 
Advertisement - register to remove this

ik denk niet veel harder, je meot je scooter ook afstellen op de uitlaat die je hebt he, en ik zou de prop eruithalen als je meer snelheid wil, gewoon kwestie van rollen erbij.
 
Weet niet precies hoe het met Stage6 is maar mijn Aerox liep met een Yasuni Z + prop 50/55....
 
mja als je de prop laat zitten zal het verwijderen van je vario ring qua snelheid niet veel nut hebben...
 
nee idd, ik denk dat ie dan miss 65 loopt, dus proppie deruit en je haalt mis 70-75
 
En met optrekken? Want nu trekt hij super sloom op :( Want ik heb liever dat ie lekker snel optrekt. En wat moet ik dan afstellen als ik die uitlaat koop?
 
koop wat lichtere rollen,
Even experimenteren, wat voor rollen heb je erin ?
 
koop 5 gram rolletjes, gele drukveer en blauwe trekveertjes, kleine dingen en super goedkoop en je bereikt er heel veel mee.
 
Ja en een race bougie dop, malossi banden lucht (krijg je vaak de ventieldopjes gratis bij) en een reesz koppeling.


Ff serieus, als je hem nieuw gekocht hebt en nooit wat aan veranderd hebt gaan lichtere rollen of iets dergelijks niet helpen, het word er hoogstens slechter op.
 
hahahahahaha xD race bougie dop en race lucht met ventieldopjes mwhahah xD

Doosje met polini racevonkjes, haha net zoiets als dit [ame="http://www.youtube.com/watch?v=1TI0U7tK9y0&feature=fvsr"]YouTube- helemaal los op de tomos ;; made by Peter & Tom[/ame]

haha
 
Ik weet niet hoor rickluten maar iedere beetje scootertoener weer dat als je volledig std rijd nooit je rollen moet vervangen voor lichteren .
Wat er op meer komt ; ik lach je ff uit ;)!
 
en hoezo niet? als jij wat sneller wil optrekken kan je best je rollen vervangen.
 
Wat moet ik dan wel vervangen iemand uit me klas zei dat ik alleen andere sproeier erin moet doen.
 
sproeier kan ook, maar kwestie van testen, dus vraag niet, ''welke sproeier moet ik erin doen ?'' gewoon zelf uitzoeke
 
en hoezo niet? als jij wat sneller wil optrekken kan je best je rollen vervangen.

werkelijk, terug naar SF jij.

Verder; mééstal moet er een iets grotere sproeier in, maar dat moet je even bepalen aan de hand van de kleur van de bougie (vooral: hoe je scoot loopt).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top