Ik heb een zip 2000 2t uit 2005, staat net iets boven de 1100km op.
Op me vorige scooter (zip type 3) had ik een leuke goedkopen setup. Het lijkt me nu fijn om iets duurders te proberen, en natuurlijk ook iets snellers.Waarom begin je niet eerst met je standaard cilinder en een Yasuni R en leuke vario. Dat rijdt goed, vergis je niet. Je kunt altijd de cilinder eens demonteren, schoonmaken en er een verse zuiger en zuigerveren in zetten. Dan weet je zeker dat je het maximale eruit haalt.
Mag ik vragen uit welke stad/regio je komt, ik zou je best willen helpen hoor. Misschien dat je er nog iets van leert en bedoel ik wel op een professionele manier en geen gebeun met hamersOp me vorige scooter (zip type 3) had ik een leuke goedkopen setup. Het lijkt me nu fijn om iets duurders te proberen, en natuurlijk ook iets snellers.
Ik woon in Hoorn/Zwaag, fijn dat u wilt helpen!Mag ik vragen uit welke stad/regio je komt, ik zou je best willen helpen hoor. Misschien dat je er nog iets van leert en bedoel ik wel op een professionele manier en geen gebeun met hamers
Een krukas vervangen hoeft niet duur te zijn voor onder de 200 euro kan je al je keeringen, lagers en krukas vervangen hebben maar het is best wel een hele klus om je blok van je frame af te halen en alles weer opbouwen en je moet ook het gereedschap ervoor hebben. Maar een loont wel want dan kan je zeker weer een hele tijd vooruit en vooral als je een 70cc setup op je zip gaat zetten.
Dus ik zou je met alle plezier willen helpen!
oei ik woon zelf in de buurt van nijmegen, dus dat word lastig .Ik woon in Hoorn/Zwaag, fijn dat u wilt helpen!
Ah jammer, is het een goed idee om bij een zaak te laten doen? Of is dat heel duuroei ik woon zelf in de buurt van nijmegen, dus dat word lastig .
dat gaat je wel centen kosten ben ik bang.Ah jammer, is het een goed idee om bij een zaak te laten doen? Of is dat heel duur
Zijn er dan miss nog andere opties voor cilinders/setups waarbij je het krukas niet hoeft te vervangendat gaat je wel centen kosten ben ik bang.
Ik kijk dan eerst wel even in me omgeveing rond en bij vrienden of die iemand kennen daarvoor, maar bedankt voor je behulpzaamheid iedergeval.nee ik zou die krukas wel vervangen uit zekerheid. Je mag hem ook brengen maar dan kan je er zelf niet bij zijn met inelkaar zetten.