Stage 6 sport pro mk2 70cc

Justin de vries

New Member
Hallo forumleden,

ik had even research gedaan over de verschillende soorten cilinders die er wel niet zijn. Nou had ik een nieuw blok gehaald en ga ik die van 0 naar 100 opbouwen en ga een vraag of iemand nog ervaring had met deze cilinder en wat de potentie is van deze cilinder, wordt geen daily alleen een weekend scooter. en zou ik mijn setup moeten aanpassen naar een overrange kit of is dit overbodig? Voor een gilera runner sp 50 watergekoeld
 
Advertisement - register to remove this

maxo

Active Member
Hallo forumleden,

ik had even research gedaan over de verschillende soorten cilinders die er wel niet zijn. Nou had ik een nieuw blok gehaald en ga ik die van 0 naar 100 opbouwen en ga een vraag of iemand nog ervaring had met deze cilinder en wat de potentie is van deze cilinder, wordt geen daily alleen een weekend scooter. en zou ik mijn setup moeten aanpassen naar een overrange kit of is dit overbodig? Voor een gilera runner sp 50 watergekoeld
Poelies kan je std laten ja gaat wel een koppeling en vario nodig hebben in combinatie met iets een yasuni c16 anders loopt t voor geen meter. Iets van een dikkere carb is ook niet mis.
Post automatically merged:

Poelies kan je std laten ja gaat wel een koppeling en vario nodig hebben in combinatie met iets een yasuni c16 anders loopt t voor geen meter. Iets van een dikkere carb is ook niet mis.
Ook iets van een kevlar snaar van polini / malossi, carters zullen ook wel minimaal bewerkt worden
 

Justin de vries

New Member
Poelies kan je std laten ja gaat wel een koppeling en vario nodig hebben in combinatie met iets een yasuni c16 anders loopt t voor geen meter. Iets van een dikkere carb is ook niet mis.
Post automatically merged:


Ook iets van een kevlar snaar van polini / malossi, carters zullen ook wel minimaal bewerkt worden
De v snaar van malossi was al onderweg!, zou een polini carburateur iets zijn met een doorzichtige vlotterbak? En dan zit ik te denken aan een malossi variateur 2000 en een delta glutch met een wingbell. Ziet er wel mooi uit maar de wingbell zorgt wel voor meer gewicht alleen koelt het wel iets beter de trekveren en drukveer moet ik die standaard laten of een andere kleur en de rollen van malossi of ik die ook nog moet vervangen want die blijken snel te slijten en weet zelf niet hoeveel gram!
 

maxo

Active Member
De v snaar van malossi was al onderweg!, zou een polini carburateur iets zijn met een doorzichtige vlotterbak? En dan zit ik te denken aan een malossi variateur 2000 en een delta glutch met een wingbell. Ziet er wel mooi uit maar de wingbell zorgt wel voor meer gewicht alleen koelt het wel iets beter de trekveren en drukveer moet ik die standaard laten of een andere kleur en de rollen van malossi of ik die ook nog moet vervangen want die blijken snel te slijten en weet zelf niet hoeveel gram!
Ik weet niet of je wel aan zo’n project wilt beginne als ik zo lees over hoeveel kennis je beschikt.
Vlotterbak doorzichtig of niet boeit niet, hoe groot is de carb dan uberhaupt??
Tuurlijk moeten de drukveer en trekveren worden veranderd...
 

Justin de vries

New Member
Ik weet niet of je wel aan zo’n project wilt beginne als ik zo lees over hoeveel kennis je beschikt.
Vlotterbak doorzichtig of niet boeit niet, hoe groot is de carb dan uberhaupt??
Tuurlijk moeten de drukveer en trekveren worden veranderd...
Ja dat begrijp ik, 17,5mm vergeten te melden en kwa trekveren moet ik dit gw uittesten?
Post automatically merged:

Ik weet niet of je wel aan zo’n project wilt beginne als ik zo lees over hoeveel kennis je beschikt.
Vlotterbak doorzichtig of niet boeit niet, hoe groot is de carb dan uberhaupt??
Tuurlijk moeten de drukveer en trekveren worden veranderd...
Ik weet de afstellingen voor een 50cc wel maar een 70cc is voor mij compleet nieuw, hierdoor weet ik zelf nog niet wat het beste is voor de afstelling van de veren en rollen etc!
 
Last edited:

maxo

Active Member
Ja dat begrijp ik, 17,5mm vergeten te melden en kwa trekveren moet ik dit gw uittesten?
Post automatically merged:


Ik weet de afstellingen voor een 50cc wel maar een 70cc is voor mij compleet nieuw, hierdoor weet ik zelf nog niet wat het beste is voor de afstelling van de veren en rollen etc!
17.5 is te klein. Minimaal een 21
 
Advertisement - register to remove this

Similar threads

Top