ST.net weer een stapje verder...

Na jaren keihard werken was dit een gigantische beloning !
De nieuwe bus staat voor de deur. Momenteel is hij nog wit, maar wordt maandag omgeruild voor een zilvere versie met alles erop en eraan +ralf+

Naast de 'army golf' zal deze vierwieler dus wel vaker te zien zijn bij meetings, races & sprints. De bestickering volgt nog...

Het is zoiets als pakketdienst, maar dan groter...
bus_2.jpg

bus_3.jpg

Uiteraard zijn we ook een aantal mensen zeer dankbaar die ons geholpen hebben met vervoer tot deze tijd !!!

Advertisement - register to remove this

Daan. said:
Zelfde als een Vivaro..

Iig, echt een leuk autotje! ziet er mooi uit en bestickering moet zeker goedkomen ...

BTW Crazybond700 , er zijn meerdere sccooterforum's die "bedrijfswagens" hebben hoor ;)

ST.net heeft geen behoefte aan een dure luxe reclame auto's ofzo. We hebben gewoon een bus nodig voor evenementen en het vervoer van alle spul ervoor. Zoals altijd zijn we er voor onze members en de site/organisatie, niet om in een autootje wat reclame te maken.

Vind het erg vet dat dit bereikt is..

en ik ben ERG blij dat het forum nog steeds gewoon hardcore scooter tuning blijft.. en niet allemaal winkels opent, auto's verloot zoals bv SX.. wat dus gewoon puur winst maken is..

Zo houden dus!!

erg nette bus, ik rij in precies dezelfde bus van mijn werk soms :W, ook een nissan, dingen rijden echt super. (helaas mag ik em niet mee naar meetings)...

ben benieuwd naar de bestickering en hopelijk zijn er nu geen idioten die wraak nemen op de bus :|

Erwin. said:
erg nette bus, ik rij in precies dezelfde bus van mijn werk soms :W, ook een nissan, dingen rijden echt super. (helaas mag ik em niet mee naar meetings)...

ben benieuwd naar de bestickering en hopelijk zijn er nu geen idioten die wraak nemen op de bus :|

Wraak nemen op de bus? :?

Vette bus, alleen jammer dat het een Nissan en geen Opel is. Okayokay, ik weet het, ze zijn identiek aan elkaar, maar Opel HEERSCHT nou eenmaal 8)

Plakkie said:
Wraak nemen op de bus? :?

Ja, vorige bus is in duitsland helemaal toegetakeld en niet te noemen tekens zijn erop gekrast enzo (bus total los verklaard). als ik alles goed begrepen heb. Maar dat is verleden tijd.

Komt vast helemaal in orde met een st.net bus :~

Back