St.net @ Streetfighterbeurs 17-09-2006 Fotos en aftertalk topic

Ja dikke debiel:D ik reed beetje voorzichtig omdat ik de slider 8erin had staan..

Mjah ik ging dus optrekken bij het stoplicht, drukt die gek zijn voet vol op mijnes, dus in eens volgas:P

Gelukkig hadden wij geen mac gepakt, ik zelf was precies voor het donker thuis.. aangezien de aanhanger geen verlichting had anders had ik een 'nog' duurder dagje gehad gisteren

Maarja was vet gezellig toch bojt :D Zondag maar eens eindhoven

1521.jpg

1522.jpg

1523.jpg

1524.jpg

1525.jpg

1526.jpg

Wat klopt hier niet...? :rolleyes:
Titus, jij lul... Je hebt gewoon manfred's nummer gebruikt! :D

GROSSIE said:
Nee man, ze hadden toch gewoon de nummers opgeschreven die erop stonden..

Ze hebben gewoon een foto van de verkeerde scoot gemaakt

dat meen je niet dus ik had 2e prijs:X :X :X

:+

titus heeft em eerlijk verdient
slider zag er toppie uit voor de staat van zondag;) :W

Edit: waarom krijgt een topfotograaf mijn kleuren niet goed op de foto:rolleyes:

Last edited:
Fluo kleuren zijn ook moeilijk. Ik heb de belichting er op ingesteld voordat ik een foto er van maakte. Zelfs dán zie je die kleur nogsteeds niet super. :)

WTF wat zijn dat voor knaken foto's haha, die kunnen toch niet van die fotograaf zijn :? Kleuren zien er belabberd uit bij alle scoots en je ziet gewoon dat gare hek aan beide kanten er achter uit steken etc.

Dacht dat die gast van de organisatie zou regelen dat wij die mooie foto's wel gewoon zouden krijgen (zonder te betalen)

/edit, oww dit zijn natuurlijk die foto's die bij de ingang werden gemaakt 's ochtends toen we binnen kwamen :P

Nee, normaal betaal je 50 euro voor de fotos die achter in de hoek gemaakt werden. Bij die dude die er dus wél daadwerkelijk verstand van heeft/moet hebben. :+

Back