This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

St.net @ Streetfighterbeurs 17-09-2006 Fotos en aftertalk topic

kan soms nog wel zuinig met me spullen omgaan8P
bandje ligt er nog maar net 1 dag op ga em dus egt niet oproken8P

er is wel effe een burn geweest van 5 sec:W
maarja toen stond jij aan de andere kant waar het motor ongelukje gebeurt was

jammer dat titus die motor niet achterin de bus drukte niemand die er op lette denks -:-

lijkt me logisch dat het om het scooter gebeuren gaat inplaats van de hele beurs :X

jaa. Ik stond met bojt de scooters op te laden, Kwam er een witte gsx1100 motor aanrijden, stopte links voor mij en trok ineens volgasweg waarbij die vent recht voor mijn neus op zijn smoel ging, kvs lekkage en onstekings deksel gebroken , Was best een raar moment toen ik dat voor mijn ogen zag

dragster-1 said:
het was zekers gezelig volgend jaar weer hoop ik

Zeker te weten

Tormentor said:
stoeltjes zaten/lagen fijn ofnie :W

Dat heb jij wel goed (Y)

Was je er een beetje ondersteboven van

PS: Anne-Jan (Made in AJ) @'s martijns profile...

Ze had het inderdaad door, daarom zat ze ook niet op de ice van matthew, en had ze later een broekje aan ipv rokje.

En Bart, wist dat je moest racen, vandaar niet aan gedacht. :*

inkijk?

je moest eens weten :~, later in de middag met de fotoshoot van iedereen.
was ik de enigste met 2 dames erbij :~, ze hadden motorjassen aan (wat jammer was) daaronder een bikini .
was 1 mooie genomen daarvan :W.

en die natte plek , ze zaten toen bij mij ook half @ op half 3, je weet wel. ik ga hem nooit meer schoonmaken 8P

gvd ik wil die foto's!

whaha, het zijn sletjes.
ga jij samen met bojt nou maar samen met haar msn'en , bojt is helemaal verliefd op der geloof ik .

wat ook nog wel leuk was, titus ging met ons mee naar Almere.
dus we gingen ook nog even maccen, en titus reed zo focking sloom .
Ik zeg, "tiet geef meer gas man, w8 ik help je wel" titus je schrok wel of niet ?

vroem vroem 8P