This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

St.net @ Streetfighterbeurs 17-09-2006 Fotos en aftertalk topic

Made in AJ said:
Vies wijf ! :* Plamuurhasses

Matthew probeerde haar al die sendai te verkopen voor € 30,-!

hahaha. 30 euro, zegt ze zo goedkoop ?, ik zeg tjaa hij moet weg, zegt ze is dat inclusief met jouw ? Nee dat is 50 euro , ow dat is nog goedkoop zegt ze 8P

georganiseerd door sx.nl?
hou dan liever je mond als je het niet weet .

Het werd dit jaar niet georganiseerd door ST.net omdat ST.net op SBO race amsterdam stonden.
dus het werd georganiseerd die die man van SoT, en door dennis en zijn vader.

XSL-Martijn said:
Werdt georganiseerd door sx.nl.
:X juist ja. Je weet nieteens waar het over gaat. Hou dus alsjeblieft je mond. Dit gaat niet over een meeting met sprints, maar over een streetfighterbeurs. :L

Bart, ik miste je al.

Sow, zeker dat we gelachen hebben!

Het was zeer "vers" !

Ookal stond ik niet moet me scooter @ beurs, moet ik toch ff een complimentje uitbrengen, voor Dennis en his dad. Zag dat ze het toch wel weer ff regelden! dus bij deze!

Voorderest was het gewoon lache! En zorg ik dat ik er volgens jaar weer bij ben!

Dennis

Furious Beta said:
georganiseerd door sx.nl?
hou dan liever je mond als je het niet weet .

Het werd dit jaar niet georganiseerd door ST.net omdat ST.net op SBO race amsterdam stonden.
dus het werd georganiseerd die die man van SoT, en door dennis en zijn vader.

St.net heeft het nog nooit georganiseerd.. Vorig jaar stonden ze er voor het eerst en hebben ze wellicht het scooter gedeelte georganiseerd, maar meer ook niet.. Dit evenement bestaat al wel wat langer en heeft nog altijd als achtergrond en organisitie streetfighter liefhebbers:*