This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net presents: Internat. Customshow 27 november

Zou wel eens makkelijk kunnen zijn ja

ik sta te popellen

ik ga aankomende vrijdag nacht rijden vanuit hoorn

12 uur precies ga ik weg in me oto

met joc en faab dus ik ziet jullie daar wel ik doe me sweater aan (jostie !!)

dus ik speek jullie oi oi

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis en vertrek deze middag naar Duitsland toe..
Helaas is voor mij helemaal nix gegaan zoals ik eigenlijk geplanned had wat voorbereidingen etc betreft. Ik neem dus wel T-shirts & stickers mee etc, maar helaas niet meer dan dat... Gezondheid moet jammer genoeg soms voor werk gaan..

Ik kom niet
Degene die zou rijden kan plotsteling om persoonlijke redenen niet meer en ik heb helaas geen vervangend vervoer kunnen vinden.

ik kan ook niet, als ik het nou eens eerder wist had ik tegen m'n baas gezegd dat ik niet kwam werken maarja.

wij rijden om een uur of 8 ongeveer aan naar de ardennen, daar slapen we in ons vakantie huisje.
morgenvroeg tegen een uur of 8 tutteren we op t gemakje naar doitschland
en hetzelvde weer trg eerst naar de ardennen en daarna zondag morgen naar huis.

ik meet morgen wel een aantal mensen denkik ik heb er zin in

bis morgen

$aint said:
Ik kom niet
Degene die zou rijden kan plotsteling om persoonlijke redenen niet meer en ik heb helaas geen vervangend vervoer kunnen vinden.

IK weet hoe je je voelt. Kan om die reden ook niet komen en ik baal er flink van. Ik had plekje in de customshow hal :'(

Hopelijk komt er nog een keer zo iets groots en dan niet 500 km hier vandaan.

Folkert@MinaRally said:
IK weet hoe je je voelt. Kan om die reden ook niet komen en ik baal er flink van. Ik had plekje in de customshow hal :'(

Hopelijk komt er nog een keer zo iets groots en dan niet 500 km hier vandaan.

Idd flink kl*te.
Had wel weer ff een paar mensen willen zien.
Maarja, niets aan te doen helaas.
Hopenlijk volgende keer beter (en voor mij misschien met scooter)

nou jongens jullie hebben echt niet gemist hoor want er was geen reet aan ik was na 3 uurtjes toch wel behoorlijk zat de scooters die er waren zijn wel heel erg mooi dat wel maar er gebeurde gewoon niks het was gewoon een beetje rondlopen in een kleine hal en je kon er niks doen er was zelfs geen wc heb beneden in een hoekje staan pissen.

trouwens ik heb een paar slechte fotos en nog eens slecht kwaliteit foto's gemaakt alleen als jullie geintereseerd zijn zet ik ze hierop dus zeg maar.

Nou dat is dat een geluk bij een ongeluk als ik het zo mag formuleren. Ik had echt het idee van dit gaat hét scooterevenemnt worden, waar je spijt van gaat hebben als je er niet bij bent geweest.

Maar goed, ik wacht de foto's af.

Ben vooral benieuwd naar de verschillende winnaars in de subcategorieën en de overall custom winnaar.

sorry geen zin om te bewerken en misschien ziet het er zo nog het beste uit:

jah ik had het wel gezien daarzo ik moest gewoon weg maar voor dat ik weg ging ff snel wat foto's geschoten daarom zo'n super slechte kwaliteit, en ook dat het gewoon kut camera was hoor.