Mol said:Wat ik begreep was er wel belangstelling voor maar heeft er niemand of iig niet genoeg mensen vooruit betaald waardoor het dus niet doorging. Als er hiervandaag nog een plekkie over is moet ik dan wat laten weten :*
Desnoods pik ik je ff op dan ofzo
Moeten we maar bellen dan, weet zelf nog nieteens 100% zeker of ik ga en hoe ik ga 8)KnaPuH said:Zou wel eens makkelijk kunnen zijn ja
komt goedMol said:Moeten we maar bellen dan, weet zelf nog nieteens 100% zeker of ik ga en hoe ik ga 8)
$aint said:Ik kom niet
Degene die zou rijden kan plotsteling om persoonlijke redenen niet meer en ik heb helaas geen vervangend vervoer kunnen vinden.
Folkert@MinaRally said:IK weet hoe je je voelt. Kan om die reden ook niet komen en ik baal er flink van. Ik had plekje in de customshow hal :'(
Hopelijk komt er nog een keer zo iets groots en dan niet 500 km hier vandaan.
malossi_aero said:nou jongens jullie hebben echt niet gemist hoor want er was geen reet aan ik was na 3 uurtjes toch wel behoorlijk zat de scooters die er waren zijn wel heel erg mooi dat wel maar er gebeurde gewoon niks het was gewoon een beetje rondlopen in een kleine hal en je kon er niks doen er was zelfs geen wc heb beneden in een hoekje staan pissen.