This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net presents: Internat. Customshow 27 november

folkert en ik ga samen ff proberen om vervoer te regelen voor de scoots

ik heb de mijne deze week als het goed is daarna heel hard en flink beunen (met help van flokkie natuurlijk }) ) dan wordt die van mij ook wappie

hmm, is er eindelijk weer iets in Duitsland sinds ik er woon waar wat mensen heen gaan, is het helemaal in het uiterste zuiden :/
7 uur treinen mag kosten EUR 200,00.

Ik blijf dan maar thuis

Folkert@MinaRally said:
Volgens mij ben ik al toegelaten zonder aan te melden....in een mailtje van Thilo van Scooter Attack kreeg ik:

"We hope to see you and your scoot on the customshow here in Saarbrücken"

ik had het al tegen hem gezegd

eey razma wanneer is de uiterste datum met inschrijven
ik ben bezig met me area opbouwen en die gaat wel zeker special worden

maar als ik het niet reed hoef ik me niet helemaal te gaan uitslofen erop
of zou het zo kunnen als ik daar kom en hij is echt special genoeg dat ik er wel bij mag

want als ik kom kom ik samen met folkert en kunnen er wel 2 scotjes naast elkaar lijkt me

Razma said:
ik had het al tegen hem gezegd

Mag ik hieruit concluderen, dat ik me niet meer hoef aan te melden via het inschrijfingsformulier.

En hoe zat het nou precies? Je krijgt een eigen stand?

Anders moet ik even een decor gaan ontwerpen *D

@ Folkert@MinaRally: een deel van de zaal wordt afgebakend uitsluitend voor de deelnemers. Hierin krijg je +/- 3m² die je zelf mag inrichten en je scooter promoten
Het hoeft niet, maar je kan er wel een extra prijs mee winnen
(bijv. foto's van de opbouw etc)

@ Jacco: yep, internationaal, dus verschillende smaken (Belgie, Nederland, Duitsland en Frankrijk)

Ok das heel leuk. Maar ik ben nu al toegelaten tot de customshow?

I`ll be there , die lieve buurman van me met z`n bus bood vrijwillig zijn hulp aan om te rijden

Ik ga mee doen aan de customshow iig

Trouwens , heeft er iemand foto`s ofzo van scooters die mee doen aan die show/ of wat voor soort scoots enzo , want die prijs voor ``orginaliteit`` zal niet te winnen zijn met een ander kleurtje ?