ST.net presents: Internat. Customshow 27 november

ik ga (motorscoot) er cker naartoe , is niet zo xtreem ver als lely van hier uit :D

edit : bij nader inzien , 350km enkel |( dan maar met de bus :)

Last edited:
indeling in categorieën voor de custom show

best of Show - mooiste scooter algemeen

best Racer - mooiste racer

best Tuning - vetste tuning (motor)

best Sprinter - vetste sprintscooter

best Customwork - mooiste special

best Paintwork - mooiste paint

best Mädchenroller - duitse pelsjes en pluche :X

best Zoo-Style - tja :p

best Brainchild - best Idee

best Oddity - zeldzame ombouw..

best Bright-Night - Neon & andere verlichting

best Aerox/Nitro - mooiste Aerox/Nitro

best Speedfight - mooiste Speedfight

best Runner - mooiste Runner

best SR - mooiste SR

"best Zoo-Style - tja"

Damn, dat meen je niet. Echt "in" in Duitsland hè, die tijgerhuiden over je scooter gedrapeerd.

Verder: Het klinkt echt fantastish die customshow. Wel een pleuriseind.

Ik ga wel kijken of er wat te regelen valt, want dit klinkt echt als: superspijt na het zien van foto's dat "je" er niet bij bent geweest.

Folkert@MinaRally said:
"Ik ga wel kijken of er wat te regelen valt, want dit klinkt echt als: superspijt na het zien van foto's dat "je" er niet bij bent geweest.

klopt, en daarom fixen we denk ik ook maar gewoon de touringcar :p

ik kom zeer zker maar als je scoot niet goed gekeurd word kan je hem dan wel meenemen of kan ej hem dan nergens kwijt of als je je op geeft als crew dat het dan niet zoveel uitmaakt hoe die dr ui ziet?

best interesant om erheen tegaan :D (liefts met scooter maar dat gaat denks niet lukken, iemand id-tje ? :rolleyes:

verder ga ik vandeweek ff opzoek naar iemand die met me mee wilt, kan het nog in de bus inne ?

Razma, krijg je een bevestiging oid van je inschrijving voor de customshow? En wie bepaalt in welke catagorie je komt, heb ons dan ngeschreven, op st.net, maar hoe gaat da verder in zn werk?

ik reageer hier zo snel mogelijk op alle vragen + allemaal nieuwe informatie..
helaas kan het misschien pas maandag worden ivm dingen fixen voor speelmansplaten zondag (hesjes, shirts etc) en morgen race

Volgens mij ben ik al toegelaten zonder aan te melden....in een mailtje van Thilo van Scooter Attack kreeg ik:

"We hope to see you and your scoot on the customshow here in Saarbrücken"

:)

Back