ST.net presents: Internat. Customshow 27 november

Razma

Well-Known Member
In samenwerking met Scooter-Attack, Maxiscoot.com en BCD Design organiseren we een mega internationale Custom Show in Saarbrucken.

Datum: Zaterdag 27 november 2004
Plaats: Evenementenhal Saarbrucken (Saarland-Duitsland, niet zo ver van Luxemburg/Frankrijk) + 3000m²

Wat? Custom show met meer dan 5000 euro aan prijzen, party zaterdagavond met écht bekende DJ's (wordt asap bekend), stands & onderdelen, stunt show enzo enzo...

Binnenkort alle gegevens met routebeschrijving, info pagina @ site enzo..

Aanmelden voor de customshow kan hieronder met foto's en info van de scooter. Het is dus de bedoeling dat alle deelnemers hun 'plekkie' ook een beetje inrichten.

Last edited:
Advertisement - register to remove this

als er interesse voor is... misschien wel :)
maar dan kunnen er geen scooters mee 8P

Utrecht vertrek en stop in Eindhoven/Maastricht?
Zoja, laat even weten !!!

op voorhand betalen sowieso...
De rest rest hangt van jullie af, maar ik heb er geen zin in als iedereen weer 'plots' gaat afhaken...

Prijzen weet ik in de loop van deze week (bus+entree)

Last edited:
Ik hoop morgen de eerste offertes te hebben voor de bus :)
echt goed idee bas, thnx ;)

ivm de party zal de bus weer 's zaterdagnacht vertrekken om +/- 3u zodat iedereen nog kan partyen en slapen in de bus op de weg terug :p

[edit] Sneller dan verwacht: het zal +/- 45 euro pp zijn onafhankelijk van de opstapplaats

Last edited:
Aanmelden voor de customshow kan hieronder met foto's en info van de scooter. Het is

Vertrekken vanin belgie (Brussel) , met vrienden een verhuurbestelwagen huren voor 3 dagen (per dag 80 euro) , wordt goed !!!

men scooter: komt nog volledig installatie in met versterker en neons voro een Home cinema effect :)
andere uitlaat, bidalto racing , gepolijst
nog wat optische dingen veranderen

carterpolier(1).JPG

PICT0021.JPG

boostnitr(7).JPG

boostnitr(9).JPG

iemand enig idee van inschrijvingsgeld, ..... ?

bedoel je voor deelname?
.. die is gratis.. enkel moet je project wel goedgekeurd worden voor deelname aan de show door Scooter-Attack.

Ik ben bezig met een pagina te maken met inschrijvingsformulier etc :)

ik ben zo goed als ook van de partij 9||6 gelijk ff onze nieuwe s60 testen @ autobahn maar enig idee wat het entree kost ? of heb ik daar overheen gelezen

Back