Sssst...Twin Scooters !!

Wat voor vage plannen hebben de gebroeders dan? Momenteel is er een overaanbod bij bedrijfsonroerend goed, dus het lijkt mij dat ze makkelijk een pandje op een willekeurig industrieterrein kunnen kopen? Het hoeft toch niet perse in Gerwen (is het toch)?
 
Dus opzoek naar een pandje met aansluitende woonruimte...

Zoekopdrachtje plaatsen bij een goede bedrijfsmakelaar dan maar...?

Of kijk ff rond op de site van de NVM

Of bij de LMV

Of de VBO
 
Originally posted by Sjoerd
Dus opzoek naar een pandje met aansluitende woonruimte...

Zoekopdrachtje plaatsen bij een goede bedrijfsmakelaar dan maar...?

Of kijk ff rond op de site van de NVM

Of bij de LMV

Of de VBO

Ja, hier zal hij zelf nog echt niet aan gedacht hebben.

de zaken liggen iets gecompliceerder als hier wordt gedacht, maar ik ga daar verder niet op in.
 
di zal wel weer offtopic zijn en daar geef ik ok niks meer om want we kijke vort nie meer zo nou op un warningpointje die ik inmiddels al meer heb als airmiles

maar (mijn mening) mensen maak je niet druk er komt wel un oplossing hor The ant vindt wel een oplossing vroeg of laat
dat komt wel goed
 
Zo heeft ieder zijn eigen problemen. Wat ik begrijp is dat ze kunnen testen tot 19:00. Bij Koopmans kan er meestal pas vanaf 19:00 getest worden.
Verder is het uiteraard kut, maar het probleem speelde al langer en je kan zoiets natuurlijk verwachten na verloop van tijd. Zie het positief, door de massale aanstroming van klanten krijg je meer overlast. Je zult dus toch iets goed doen of niet? :p
Suc6 met het zoeken naar een nieuw pandje, hoe lastig het ook moge zijn.
 
Originally posted by Chiel
Scooterzaken vallen onder detailhandel en er mag geen detailhandel op een industrieterrein |( Vraag me af hoe Koopmans dat gedaan heeft.

Onzin, dat ligt aan de bestemming van dat betreffende stuk industrieterrein. Denk maar aan de vele autobedrijven op ind. terreinen.

Verder is het begrijpelijk van de buurt. Scooters maken een teringherrie als je TV wilt kijken of je kleine meid ligt net te slapen.......
 
Het grootste probleem is dat de gemeente hier smerige spelletjes speelt.
Ook meten ze met 2 maten. ( harley dag wel in het centrum, scooterevenement op industrieterrein niet )

Mensen die mijn buren kennen weten dat zij er ook wat kunnen.
 
Originally posted by #94
Ja, hier zal hij zelf nog echt niet aan gedacht hebben.

de zaken liggen iets gecompliceerder als hier wordt gedacht, maar ik ga daar verder niet op in.

Het kan toch zijn dat hij alleen bij NVM makelaars langsgaat voor advies :| Jij weet het verschil of de aard niet eens van die 3 wijsneus.

Ik zou graag meer info willen, misschien kan ik is wat voor je navragen, ook al zit ik in een heel andere regio, de werkwijze zal vaak op dezelfde manier verlopen.
 
Originally posted by Sjoerd
Het kan toch zijn dat hij alleen bij NVM makelaars langsgaat voor advies :| Jij weet het verschil of de aard niet eens van die 3 wijsneus.

Ik zou graag meer info willen, misschien kan ik is wat voor je navragen, ook al zit ik in een heel andere regio, de werkwijze zal vaak op dezelfde manier verlopen.

94 is ze broer kneiter 8P
 
Back
Top