- SSR Meeting Maastricht 4 -

SSR Lycorda

.GC only.
+ Datum: 30 Maart
+ Locatie: Samenkomen @ Enci om 13:00

---------------------------------------------------------------------

+ Plan: word DAAR bekent gemaakt.
+ Touren naar Meeting Locatie >> word DAAR bekent gemaakt,volg de SSR Scoots en ga NIET als gekken volgas rondrijden etc. Houd je aan 60km/h MAX

waarom:
- Mensen raken achter en kunnen de weg niet meer vinden
- Alleen maar gevaarlijk.
---------------------------------------------------------------------
TOUREN:
-=====-

-Volg de Scooters met SSR stikkers op de zijkanten.

-ga je snel en wil je t laten zien,doe dat @ sprints,en niet tijdens toeren naar de Locatie! probeer je aan de 60km/h te houden.

-Met krijt word op de grond weer alles aangegeven,dus ga op de aangegeven locatie(s) staan in Line-up

---------------------------------------------------------------------
DAYPLANNING

SPRINTS: W8 op elkaar,ga niet rond scheuren etc zoals een paar figuren vorige keer deden en op elkaar inknalden. Geen gewonden gelukkig maar toch!

STUNTS: Hiervoor word een gedeelte afgetekend.Blijf in dit gebied om ongelukken te voorkomen

BURNOUT: Burn pas wanneer hiervoor toestemming is gegeven


BELANGRIJK:
houd je in,ga niet rondscheuren of burnen tussendoor,heb geduld,en werk meej zodat het een goede en leuke dag/meeting word >> Vorige meeting zijn er 2 gecrashed,het is dus geen loze waarschuwing.


Dit keer zullen we proberen een vergunning te regelen, maar ik betwijfel of dit gaat lukken...Gemeente Maastricht heeft t niet zo op scooters...

Greetings

[-SSR-][-Lycorda-]

1043186629Flyer.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

dit klinkt al beter. Ik ben er bij. Tenminste als er snel een datum bekend is dan kan ik er tenminste rekening mee houden. Als ik een terugloop pijpje kan uithalen zal ik misschien ook nog wel aan de sprints meedoen. Kijkuh wat mijn ouwe gare neo's nog kan tegen al die nieuwe runners en rox-en.
 
niet te vergeten Metallic Rood/Wit Vuurvosje;)

datum = laatste zondag van Maart.

maar momenteel kan ik nerges een calender vinden,dus kan k geen datum geven:D

en druk: weet ik wel zeker. Weer flyers proberen te regelen,en die uitprinten zoals de vorige keren.

greets

Lyco
 
thanx man:) ik kon niet meer op t forum met mn oude account dus maar ff een nieuwe aangemaakt:)...

zo rond begin maart moet die flyer bij vele dealers rondom maastricht liggen.

Worden ook nog in de stad op bepaalde plekken uitgedeelt,maar je komt ze wel tegen;)

greets

Lyco
 
cker.. afgelopen zaterdag in meerssen gaan kijken..
't was nogal triest mjah.. :rolleyes:
SSR-meeting 4 wordt wel cker drukkkkkk .. :)
(als het goed weer is dan.. :p)
 
het is bijna zover... :)
1 ding, als politie komt niets doen en gewoon lekker rustig blijven staan want anders wordt het 1 grote chaos... :|
 
Ja man, laat je spullen gewoon in beslag genomen worden :D
Iedereen heeft toch geld genoeg, steun de politie in hun bekeuringsactie voor een whirlpool op het bureau! 8)
 
Originally posted by Sushi
Ja man, laat je spullen gewoon in beslag genomen worden :D
Iedereen heeft toch geld genoeg, steun de politie in hun bekeuringsactie voor een whirlpool op het bureau! 8)

Minders:| (deze reactie)

Tot over een paar uurtjes 8P !¡!

MzZzZzLSsZz
 
Dag mensen !¡!
Hier nog wat meetings pics : http://www.picturetrail.com/runner_tuning
Niet zo´n goede kwaliteit komt doordat ik ze zo van de camera af heb gehaalt.
Kan namelijk geen goed programma vinden wat het hele filmpje op mijn pc zet :? .
Als iemand een goed programma weet voor mijn camera (JVC type: GR-DVL100).
laat het me dan weten.

Alvast bedankt:W
 
Back
Top