Foto's SSR Maastricht 7 Maart

Advertisement - register to remove this

das een neppe m3 volgens mij:) ... ... wel een M3 logo achterop maar niet volledig m3 uitgerust.

maar die BMW ziet er wel HEEEEEL netjes uit.8)
 
deze meeting was georganiseerd door SSR..

opzich best wel druk, alleen de organisatie was niet echt fantastisch te noemen..

28 maart is er weer een meeting ditmaal wordt hij iets beter georganiseerd.. en ook zonder wouten..

de verzamelplaats is niet in maastricht maar in geleen bij de gamma..

en er wordt naar een voor de politie geheime plek gereden..
alles wordt goed georganiseerd dus hoeven jullie nergens druk om te maken..
 
Last edited:
er waren een enkel egt snelle scooters maja et ging eigenlijk om de opkomst etc maja ik vind ook dat de volgende keer wat coolere scooters mogen komen :D
 
Originally posted by SuperDanny
er waren een enkel egt snelle scooters maja et ging eigenlijk om de opkomst etc maja ik vind ook dat de volgende keer wat coolere scooters mogen komen :D

er zal geen volgende ssr meeting (illegaal ) zijn

we zijn bezig met legale meeting....
 
Hij heeft wel gelijk, hier in maastricht zijn de meetings gewoon klote! Van de 100 scooters wat er zijn, zijn 60 nrx,10zx 10 ixil twins en 17 technigas next. De andere 3 zijn wat sneller...
 
mja we gaan proberen een legale meeting te organiseren. Dat zal ook wel wat sneller spul aantrekken..

onder andere paar snelle scoots van ons, die we niet meenemen naar illegale meetings
 
Originally posted by Da_V_iD
mja we gaan proberen een legale meeting te organiseren. Dat zal ook wel wat sneller spul aantrekken..

onder andere paar snelle scoots van ons, die we niet meenemen naar illegale meetings

Dan ben k wel eens benieuwd, heb zelf het ook al geprobeerd. Ze vonden het goed alleen met maximaal 12 man en onder begleiding van motorpolitie.
 
mjah chief is er mee bezig,we hebben toestemming+vergunning van de gemeente..maar van de politie mogen we met maximaal 9 man,anders is het groepsvorming:)

met andere woorden: dat word nooit wat hier in zuid limburg..
helaas,

en de enige snellere scoots die er zijn bewaren hun beestjes voor de prive meets,en legale events, iets wat ook veel slimmer is:)

en zoals david al zei, SSR houd geen illegale meer, alleen InvitedGuest's only meets,en legale..voor zover dat lukt;)

/edit: en voor de mensen die roy/sinister misschien niet geloven: geloof het maar want hij is er denk ik toch wel het ongeveer langste mee bezig, van de mensen uit maastricht.

-Lyc
 
Originally posted by Lycorda
mjah chief is er mee bezig,we hebben toestemming+vergunning van de gemeente..maar van de politie mogen we met maximaal 9 man,anders is het groepsvorming:)

met andere woorden: dat word nooit wat hier in zuid limburg..
helaas,

en de enige snellere scoots die er zijn bewaren hun beestjes voor de prive meets,en legale events, iets wat ook veel slimmer is:)

en zoals david al zei, SSR houd geen illegale meer, alleen InvitedGuest's only meets,en legale..voor zover dat lukt;)

/edit: en voor de mensen die roy/sinister misschien niet geloven: geloof het maar want hij is er denk ik toch wel het ongeveer langste mee bezig, van de mensen uit maastricht.

-Lyc

Dan is het toch geregeld, 9 man veel meer snellere zijn er denk k niet hier:rolleyes: Met welke man heb je gepraat van de politie?
 
Back
Top